رییس کمیته نهادها و سازمان ها در گروه خبری فجر گلستان؛

رییس کمیته نهادها و سازمان ها در گروه خبری فجر گلستان گفت: آسیب شناسی لازم در حوزه رسانه ها صورت گرفته است و همچنین رصد و پایش رسانه ها در حوزه انتخابات در حال انجام است.

آسیب شناسی لازم در حوزه رسانه ها صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، علی متکی ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان گفت: برای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ۲۴ وظیفه مندی تعریف شده که با قدرت در حال اجرا هستیم.

وی افزود: از اپلیکیشن «پاگ» پایگاه اطلاع رسانی گلستان رونمایی شد که مهمترین اخبار استان خصوصا اخبار انتخابات قابل دریافت است.

متکی گفت: تولید محتوای مناسبی بصورت بی نام از سوی روابط عمومی استانداری بر مبنای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت صورت گرفته و در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

وی افزود: ستاندار گلستان با هدف جهاد تبیین بعد از سفرهای شهرستانی ، سفرهای شهری با هدف شهرهای کوچک را مورد توجه قرار دادند و موجب شعف عمومی و استقبال بی سابقه مردم در این شهرها شد و البته رفع موانع گسترده ای صورت گرفته است.

متکی افزود: در راستای حمایت از رسانه ها با دستور استاندار گلستان در جلسه شورای اداری استان مصوب شد ادارات اشتراک نشریات مکتوب را دریافت کنند و استانداری به عنوان پیشرو این اقدام را انجام داده و باقی دستگاه ها نیز موظف به همکاری هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار