این معلم بریتانیایی که به جرم آزار و اذیت 3 کودک کامبوجی به 2 سال زندان محکوم شده بود برای ادامه دوره حبسش به بریتانیا دیپورت شد.

دیپورت کودک آزار انگلیسی به کشورش+ عکس

به گزارش گلستان 24،به نقل از دیلی میل، این معلم انگلیسی به جرم آزار سه کودک که عضو یک خانواده نیز بودند، در دادگاه کامبوج محکوم شده بود، اما دولت کامبوج او را به انگلستان بازگرداند. 

رابرت فرین 38 ساله که در این کشور کوچک در منطقه آسیای جنوب شرقی مشغول کار بود، سه برادر 8، 10 و 11 ساله را مورد سواستفاده جنسی قرار داده بود. وی در شهر فنوم پن کامبوج در سال 2013 به کار معلمی می پرداخت.

زمانی که او را دستگیر کردند، در حال سواستفاده جنسی از کودک 8 ساله بود. فرین ماه گذشته به انگلستان دیپورت شد تا یکسال دیگر محکومیت خود را در زندان های بریتانیا سپری کند. 

این معلم بریتانیایی، به عنوان معلم زبان انگلیسی در مدرسه جهانی انگلیسی در شهر فنو پن کار می کرد. زمانی که او را دستگیر کردند مدعی بود که این کودک دوست اوست و او را مورد آزار قرار نداده است اما به مدت کوتاهی مشخص شد که دو برادر دیگر را نیز مورد آزار و اذیت قرار می داده است. 

یک مددکار اجتماعی در کامبوج گفته که این مجرم عاجزانه درخواست کاهش محکومیت خود را داشته و از آنجا که برای بازگشت به انگلستان موافقت کرده بود، دوره حبس او به 2 سال کاهش یافت. 

سخنگوی دولت کامبوج نیز نسبت به حضور و تکرار جرم او هشدار داده بود: ما خواستیم که او از کشور خارج شود چرا که احساس می کنیم خطر تکرار جرم توسط وی بسیار بالاست. 

رابرت فرین در سال 2005 نیز در انگلیس به جرم تولید و انتشار 15 تصویر زشت و پورنوگرافی از کودکان دستگیر شده بود اما پس از آنکه به قید ضمانت آزاد شد از کشور گریخت. 

بر اساس این گزارش فرین 7 سال را در خارج از کشور و در مناطق آفریقایی و آسیای جنوبی گذراند تا اینکه در سال 2012 به بریتانیا بازگشت و به محض بازگشت برای گذراندن یکسال زندان، به پشت میله ها افتاد.

پس از آزادی او در سال 2013 به کامبوج رفت و به عنوان معلم انگلیسی شروع به کار در مدرسه کرد اما بار دیگر دست به ارتکاب جرم کودک آزاری زد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار