رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت : در سه عملیات همزمان در گرگان ، هر 3 نفر اصلی در 3 عملیات مختلف و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر و یک نفر سردسته نیز در گنبد دستگیر شد.

جزئیات تازه از 13 فقره قتل و 31سرقت مسلحانه توسط یک باند خانوادگی در گلستان

به گزارش گلستان 24 سرهنگ محمد رضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ظهر امروز (چهارشنبه 21 مرداد) در جلسه با خبرنگاران در تشریح دستگیری عاملین 23 فقره سرقت و قتل در استان گلستان عنوان کرد: در مورخ 8 فروردین سال 1394 خبر سرقت مسلحانه از یک دستگاه پراید که منجر به جرح راننده پراید شده بود به پلیس 110 گزارش شد که البته راننده پراید در اثر صدمات وارده درگذشت .

اکبری افزود: پیرو این گزارش ، پرونده سرقت های مسلحانه از سال 90 مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد سرقت مسلحانه نیسان و یک مورد ریو در سال 91 ، سرقت مسلحانه پراید در سال 92 و یک مورد سرقت و قتل مسلحانه در سال 93 داشتیم.

وی با اشاره به اینکه عمده این قتل ها در حاشیه و دور از شهرها اتفاق افتاده تصریح کرد: به دلیل اینکه شاهدی بر این ماجراها نبوده و توانایی شناسایی چهره های سارقان و قاتلان وجود نداشت این افراد توانستند خود را مخفی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: اما با ورود سربازان غیور انتظامی و هماهنگی دستگاه قضایی در سه عملیات همزمان در گرگان ، هر 3 نفر اصلی در 3 عملیات مختلف و غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

اکبری بیان کرد: پدر خانواده که مرتکب قتل شده بود به همراه پسرانش که همدستی می کردند و معاونت در قتل ها و سرقت ها داشتند دستگیر شده اند ، همچنین سردسته این گروه که در 3 فقره قتل عمد و سرقت مسلحانه منجر به قتل مشارکت داشته و مرتکب قتل شده طی یک عملیات کاملا حرفه ای و از پیش طراحی شده در گنبد کاووس دستگیر شد .

وی با بیان اینکه از این افراد در پلیس آگاهی گلستان بازجویی به عمل آمد تصریح کرد: بعد از بازجویی مشخص شد که آنها 31 فقره سرقت مسلحانه و 13 فقره قتل و بالغ بر 130 سرقت عادی داشتند که طی آن 50 موتور پمپ چاه کشاورزی که توسط مال خرها به انبار اگاهی برگشت داده شد کشف شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این گروه 4 دستگاه تراکتور هم سرقت کرده بودند که به همراه 7 تراکتور اوراقی دیگر و همچنین 10 مورد سرقت کندوهای زنبور عسل که بالغ بر 400 کندو بوده در انبار پلیس آگاهی گلستان موجود است .

گفتنی است (حسین  -  س ) و ( حسین -  د)  دو تن از عاملین اصلی قتل ها و سرقتهای این پرونده هستند که دستگیر شده اند .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار