مراسم تکریم و معارفه معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور دکتر آرین ساطعی رئیس واحد گرگان، معاونان، مدیران، اعضای شورای فرهنگی و کارکنان این واحد در محل سالن اندیشه این دانشگاه برگزار شد.

خسرو مزرعی نخستین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزادگرگان شد

به گزارش گلستان24، ساطعی در این مراسم با قدردانی و تشکر از زحمات اسماعیل رنجبر یانه‌سری معاون پیشین دانشجویی و دکتر تقی امینی مفرد رئیس پیشین دفتر فرهنگ اسلامی واحد گرگان حضور دکتر خسرو مزرعی را به عنوان نخستین معاون دانشجویی فرهنگی این واحد تبریک گفت و اظهار کرد: کاهش بوروکراسی و چابک‌سازی مهمترین هدف از معرفی معاون دانشجویی فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

خسرو مزرعی نخستین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزادگرگان شد

وی افزود: در راستای طرح تجمیع در دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور نیل به اهداف دانشگاه در بخش دانشجویی، فرهنگی مهمترین گام با معرفی معاون دانشجویی، فرهنگی برداشته می شود.
 
ساطعی مهم‌ترین خصیصه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد در دوره جدید را تلاش در راستای ارتقای کیفی و تاثیرگذاری حداکثری فعالیت‌های فرهنگی دانست و بیان کرد: ضروری است تا برای نیل به این اهداف همه حوزه‌ها دانشگاه با حوزه دانشجویی، فرهنگی همکاری داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه یادآورشد و اظهارکرد: در اجرای بهینه‌سازی فضای فرهنگی دانشگاه و کمک به فعالیت روز افزون دانشجویان با ارایه خدمات مختلف، حوزه دانشجویی، فرهنگی دانشگاه محوری‌ترین فعالیت‌ها را بر عهده داشته و موفقیت در این بخش زمینه توسعه و پیشرفت های علمی و آموزشی دانشگاه را فراهم خواهد کرد.
 
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با توجه به درایت و شجاعت دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای طرح‌های تجمیع 1 و 2 گفت: مهمترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید ارتقای جایگاه دانشگاه به سطح برترین دانشگاه های جهان، به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با هدایت و راهنماییی حکیمانه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است.
 
وی با توجه به معرفی معاون دانشجویی فرهنگی واحد گرگان افزود: واحد گرگان نخستین واحد در استان گلستان در این راستا است و سایر واحدهای استان نیز در ادامه اجرایی شدن طرح تجمیع 2 در این خصوص اقدام خواهند کرد.
 
در پایان این مراسم از تلاش‎های اسماعیل رنجبر یانه‌سری در زمان تصدی معاون دانشجویی و دکتر تقی امینی مفرد رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد گرگان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد و دکتر خسرو مزرعی به عنوان نخستین معاون دانشجویی فرهنگی واحد گرگان معرفی شد.
 
انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار