حضرت آیت الله جوادی آملی برای زائرین پیاده کربلا دعا کردند و از زائران خواستند تا برای عزت و سربلندی انقلاب و رهبر معظم و شیعیان جهان دعا کنند و نابودی داعش و تکفیریت را از امام حسین علیه السلام خواستار باشند.

در خواست آیت الله «جوادی آملی» از زائران پیاده کربلای خان ببین

 به گزارش گلستان 24،  کاروان پیاده کربلای معلی شهر خان ببین در ادامه حضور خود در استان تهران با حضرت آیت الله جوادی آملی در روستای احمد آباد شهرستان دماوند دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله جوادی آملی خطاب به زائران پیاده کربلا فرمودند: در قرآن خداوند می فرماید بعضی ها هستند که ما تمام قدم های این هارو می نویسیم و خود خدای سبحان می فرماید آنچه را که اینها قدم زدند تمام قدم ها تمام رفت و آمدهاشان را ما می نویسیم ان شاءالله اینها ذخیره اعمال شما باشد.

در پایان حضرت آیت الله جوادی آملی برای زائرین پیاده کربلا دعا کردند و از زائران خواستند تا برای عزت و سربلندی انقلاب و رهبر معظم و شیعیان جهان دعا کنند و نابودی داعش و تکفیریت را از امام حسین علیه السلام خواستار باشند.

گفتنی است که کاروان پیاده کربلای معلی شهر خان ببین برای ششمین سال پیاپی در روز ۲۳ مرداد حرکت خود را از شهر خان ببین آغاز کرد که پس از طی مسافت ۱۴۰۰ کیلومتر و گذشتن از ۳۶ منزل به مرز مهران خواهد رسید و روز عرفه در جوار ضریح شش گوشه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند بود./آبشار

ارسال نظر

آخرین اخبار