استقبال مخاطبین از فیلم سینمایی «محمد رسول الله» تازه ترین اثر مجیدی مجیدی همچنان ادامه دارد و ظرف 8 روز نمایش مرز فروش 2 میلیارد تومان را پشت سر گذاشت.

فروش فیلم محمد رسول الله (ص) از مرز 2میلیارد گذشت

 به گزارش گلستان 24، فیلم سینمایی «محمد رسول الله» ساخته مجید مجیدی دوران جدیدی در سینمای ایران آغاز کرد و نشان داد این فیلم تمام مشخصات یک فیلم بین الملل را داردو علاوه بر مخاطب ایرانی توانسته با مخاطب خارجی نیز ارتباط درستی برقرار کند.

اکثر سینماهای کشور در روز طرح بلیت نیم بهاء با اقبال بسیار قابل ملاحظه ای مواجه شدند و طبق آمار اعلام شده در تهران پس ازسینماهای کوروش و آزادی سینما شکوفه واقع در میدان شهدا بیشترین آمار فروش در طرح نیم بهاء را به خود اختصاص داد و با بلیت ۴۰۰۰ تومان با فروش ۸ میلیون تومان در روز سه شنبه مواجه شد.

محمدرسول الله

مدیرعامل شرکت نور تابان درباره فروش فیلم «محمد رسول الله» اظهار داشت: اقبال مخاطبین از این فیلم بسیار خوب است و شب گذشته در تهران بدون احتساب حدود ۶ سالن سینما بیش از ۲۱۰ میلیون تومان بوده است و در شهرستان ها هم فروش خوبی را شاهد بودیم و شب گذشته (۱۲ شهریور ماه) بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فیلم در تهران و شهرستان فروش داشته است.

محمدرضا صابری درباره آمار فروش مجموع فیلم افزود: به دلیل سانس فوق العاده آمار دقیقی در دست نیست اما مرز ۲ میلیار تومان را در مدت زمان ۸ روز نمایش پشت سر گذاشتیم.

این گزارش حاکیست:همزمان با اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله (ص) آخرین ساخته مجید مجیدی، سینماهای گلستان به شدت از این نمایش استقبال کرده‌اند.4 سالن سینمای کاپری و عصر جدید در گرگان، هجرت گنبدکاووس و بهمن آزادشهر تا حدود یک ماه آینده نمایش‌دهنده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) خواهند بود.

گفتنی است، داستان فیلم، کودکی پیامبر اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود، حدود ۲۰ دقیقه زمان حصر پیامبر اکرم (ص) در شعب ابوطالب خواهد بود و سایر صحنه‌ها به صورت فلاش بک قبل از تولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) است.

ارسال نظر

آخرین اخبار