به همت جبهه مردمی فعالان قرآنی برگزار شد؛

سیزدهمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی آباد کتول با نام و یاد شهید سیزده ساله شهرستان، شهید جواد توسلی نیا برگزار شد.

سیزدهمین کرسی تلاوت آیات نور در علی آبادکتول+ تصاویر

 به گزارش گلستان 24، این مراسم همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول در مصلی امام رضا (ع) آغاز شد و پس از آن با زمزمه فرازهایی از دعای توسل فضای جلسه معطر به عطر اهل البیت (علیهم السلام) شد.

بخش آغازین قرائت قرآن با تلاوت دلنشین قاری نوجوان شهرستان، آقای حاجیلری انجام گرفت.

بیان زندگینامه و گوشه ای از خاطرات شهید جواد توسلی نیا شهید سیزده ساله ای که اتفاقاً در سیزدهمین برنامه کرسی تلاوت معرفی شد، بخش بعدی برنامه ها بود که با بیان شیوای محمدرضا فکری قرائت شد.

در بخش دوم قاری نوجوان شهرستان گنبد و نفر دوم مسابقات قرائت برنامه اسراء برادر موحد تلاوت زیبا و دلنشین خود را از آیات نورانی قرآن کریم ارائه داد.

برنامه بعدی اجرای زیبای گروه تواشیح نورالثقلین بود و پس از آن نیز حجت الاسلام و المسلمین محمدخانی امام جماعت مسجد امام حسن (ع) بیانات خود را درباره اهمیت و جایگاه قرآن با کلامی اثرگذار مطرح و جمع حضار را با گوشه ای از این چشمه همیشه جوشان هدایت آشنا کرد.

در بخش پایانی لوح یاد بود کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم به مادر فداکار شهید گرانقدر جواد توسلی نیا تقدیم شد و پس از آن قرعه کشی 2 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین 4 جایزه نفیس دیگر بین شرکت کنندگان مراسم برگزار شد.

دعای قرآنی و ختم فاتحه به روح و روان امام شهیدان و همه شهدای گلگون کفن ایران اسلامی به ویژه شهید جواد توسلی نیا پایان بخش سیزدهمین جلسه از سلسله جلسات کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شهرستان علی آباد کتول بود و پس از آن هم پذیرایی شام از همه شرکت کنندگان صورت گرفت.

لازم به ذکراست برنامه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم سه شنبه شب هر هفته به همت جبهه فعالان قرآنی استان گلستان در مصلی امام رضا (ع) علی آبادکتول برگزار می شود و میزبان خیل عظیم مشتاقان تلاوت قرآن کریم است.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار