نفرات برتر پنجمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نخستین جشنواره اینستاگرامی روز گرگان در مراسمی به‌مناسبت روز گرگان معرفی شدند.

نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نویسی و اینستاگرامی گرگان معرفی شدند

نفرات برتر پنجمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نخستین جشنواره اینستاگرامی روز گرگان شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه برنامه‌های پاسداشت روز گرگان معرفی و تجلیل شدند.

 به گزارش گلستان 24، براساس بیانیه هیئت داوران پنجمین جشنواره وبلاگ‌نویسی و نخستین جشنواره اینستاگرامی روز گرگان، 400 عکس از  71 عکاس و 22 مطلب از 14 وبلاگ‌نویس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که هیئت داوران از میان آن‌ها آثار برتر را انتخاب و معرفی کرد.

هیئت داوران جشنواره اینستاگرام در پایان نورا جعفری، محمدعلی خراسانی، رسول علیانی‌نژاد، اویس غفاری و میثم لطفی را به عنوان منتخبان جشنواره اینستاگرام روز گرگان معرفی و هیئت داوران پنجمین جشنواره وبلاگ‌نویسی روز گرگان هم با تقدیر از همه وبلاگ‌نویسان نجمه دائمی را به عنوان منتخب جشنواره وبلاگ‌نویسی روز گرگان انتخاب کرد.

دبیرخانه جشنواره اینستاگرام روز گرگان همچنین ابتکار خلاقانه شهروند گرگانی مقیم کشور کانادا امید اقبال در اخذ پلاک ماشین با نام گرگان که بازتابی بین‌المللی داشته را شایسته تقدیر دانسته و از ایشان نیز تقدیر می‌کند.

دبیرخانه جشنواره اینستاگرام روز گرگان همچنین از زهرا خسروی مدیرصفحه "گرگان را باید دید" به علت ارائه آثار مرتبط با گرگان و جذب 16 هزار نفر مخاطب در این صفحه و همکاری با دبیرخانه جشنواره تقدیر ویژه می‌کند.

در بخشی از بیانیه هیئت داوران آمده است: پیدایش فضای مجازی در چند دهه‌ اخیر یکی از بزرگترین نمادهای تحول جهانی است و رخدادی که تأثیرات شگرف آن هر روز در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی در عرصه‌ ملی و بین‌المللی کرد بیشتری پیدا می‌کند و در چنین جهانی، این امر اهمیت حیاتی دارد که ما پیوسته ویژگی‌های خود را واکاوی کنیم و خطوط تاریک و روشن آن را رصد کنیم.

دبیرخانه جشنواره وبلاگ‌نویسی با توجه به توانایی‌های چشمگیر گرگان دوستان در زمینه وبلاگ‌نویسی و نیز تجربه‌های جشنواره‌های پیشین، اقدام به برگزاری پنجمین دوره جشنواره وبلاگ‌نویسی کرد و انتظار استقبال بیشتر شرکت کنندگان را داشت که با رونق شبکه های اجتماعی موبایلی و کوچ وبلاگ‌نویسان به این شبکه ها مواجه شده و پیشنهاد می‌شود در سال های آینده "جشنواره وبلاگ نویسی گرگان" به شکل "جشنواره رسانه‌های الکترونیک گرگان" برگزار شود تا علاوه بر نوشته‌ها و آثار مکتوب، بتوان پادکست‌ها، عکس‌ها و فتوبلاگ‌ها را نیز در جشنواره شرکت داد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار