رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: با تخصیصی اعتبارات لازم، بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان مینودشت دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی مینودشت دهه فجر امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد

به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسین پیش‌قدم در حاشیه بازدید از پروژه‌های تامین اعتبار شده سال 93 شهرستان مینودشت اظهار داشت: امیدواریم که در آینده بسیاری از مشکلات اعتباری پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مرتفع شود.

 به گزارش گلستان 24، وی در بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی مینودشت افزود: 28 میلیارد تومان برای این بیمارستان اختصاص یافته که امیدواریم تا دهه مبارک فجر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان همچنین در بازدید از پروژه مهم سد نرماب مینودشت با تاکید بر اینکه این پروژه از لحاظ آب شرب و کشاورزی بسیار اهمیت دارد، افزود: اهداف این سد که کنترل سیلاب ، کشاورزی، آب شرب ، توسعه صنعت توریست، استفاده از آب برقابی و نیازهای زیست محیطی است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کمک شود و تنها منبع آب شرب در شرق استان گلستان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در ادامه از مدرسه 12 کلاسه دوزین ، تکمیل شهرک صنعتی مینودشت و افزایش زمین به مقدار 13 هکتار ، احداث استخر شنای مربوط به اداره ورزش و جوانان ، پوشش انهار سنتی جهادکشاورزی، آبرسانی مجتمع چهل‌چای، آبرسانی شهر مینودشت و احداث پل پسرک بازدید و مشکلات آنان بررسی شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار