در تصادف صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت پیکان 4 نفر جان باختند.

تصادف و انفجار محور خراسان شمالی به گالیکش 4 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت + تصاویر

 به گزارش گلستان 24، به گفته شاهدان عینی در این حادثه که در محور چمن بید به پارک ملی گلستان روی داد 4 نفر کشته و 3 نفر مصدومیت شدند.

nilkooh457 1

به گفته حاضرین در تصادف این حادثه ساعت 8 صبح امروز در محور چمن بید، محدوده اسپاخو به وقوع پیوست و سه نفر از سرنشینان پیکان وانت و یک نفر از سرنشینان پراید براثر آتش و انفجار سوخته و جان‌باخته‌اند.

گزارش‌های پلیس‌راه درصحنه تصادف حکایت از آن دارد علت این سانحه رانندگی انحراف به چپ راننده پیکان وانت براثر خستگی و خواب‌آلودگی بوده که پس از انحراف به چپ از پهلو با خودروی پرایدی که از سمت مقابل درحرکت بوده بر خود می‌کند.

شدت این برخورد به حدی بوده که هر دو دستگاه دچار آتش‌سوزی می‌شوند که سه سرنشین پراید خود را نجات می‌دهند و متأسفانه راننده پراید و دو سرنشین و راننده وانت‌بار جان خود را براثر ضربه و سوختن در آتش از دست می‌دهند.

مجروحین این حادثه برای ادامه مداوا به بیمارستان آشخانه انتقال یافتند.

nilkooh457 1

یکی از افراد حاضر در محل حادثه دیر رسیدن خودروی آتش‌نشانی را یکی از دلایل افزایش خسارت‌های این حادثه اعلام کرد.

محور خراسان شمالی به پارک ملی گلستان به دلیل حجم بالای گردشگرانی که قصد سفر به شمال کشور یا بارگاه علی بن موسی‌الرضا (علیه سلام ) رادارند یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می‌شود که متأسفانه همه‌ساله شاهد حوادثی ناگوار است.

طرح چهار بانده کردن محور خراسان شمالی به پارک ملی گلستان از سال ۸۷ شروع‌شده و که به دلیل کمبود اعتبار، این طرح به‌کندی پیش می‌رود و باگذشت پنج سال هنوز تکمیل‌نشده است.

این محور به دلیل وقوع حوادث دل‌خراش ترافیکی و آمار بالای کشته‌شدگان تصادفات از طرف رسانه‌ها به جاده مرگ موسوم شده است./نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار