مراسم پاسداشت چهلمین روز تدفین 13 دردانه ی دست بسته استان گلستان، صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان در گرگان برگزار شد.

مراسم اربعین دردانه های دست بسته در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24؛ در آستانه سی و پنجمین سال گرامیداشت هفته دفاع مقدس،مراسم پاسداشت چهلمین روز تدفین13 شهید گمنام و غواص استان گلستان، با حضور فرماندهان انتظامی استان و سرهنگ حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان،پنجشنبه 26 شهریورماه در مسجد حضرت رسول (ص) ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان برگزار شد.

 اربعین دردانه های دست بسته

آیت الله قدمی، سخنران این مراسم،ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و 13 شهید غواص و خط شکن گلستان با اشاره به آفرینش های آسمان و زمین و بحث توحید و یگانگی خداوند، گفت: خداوند هیچ عملی از انسانها را ضایع نخواهد کرد و پاداش و جزای انسانها بر اساس عملکرد آنها است.

وی افزود: ارزش انسانهایی همانند شهدای دوران دفاع مقدس که از زندگی دنیوی خود گذشتند و در راه خدا جهاد کردند و کشته شدند بسیار بالاست و عزت و عظمت بدست آمده ایران اسلامی به برکت خون همین شهداست.

خاطرنشان می شود 13 دردانه دست بسته استان گلستان همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) مردادماه سال جاری در نقاط مختلف استان تشییع و تدفین شدند که یکی از این شهدای والامقام در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار