مسأله این است؛

آرای امیرمهدی ژوله و امین حیایی سایه به سایه یکدیگر در حال افزایش است. و سیاسیون متاسفانه دنبال رأی سیاسی به ژوله هستند.

رأی سیاسی "ژوله" یا رأی مردمی "حیایی"/رأی چه کسی تا این لحظه بالاتر است؟

به گزارش گلستان24؛ در حالی که نزدیک‌ترین رقابت در مسابقات «خنداننده برتر» به روز پایانی رای‌گیری نزدیک می‌شود، آرای دو کمدین شرکت کننده در این مسابقه تقریبا با یکدیگر برابر است. تنها در شب اول رای‌گیری بود که امین حیایی با اختلاف چندین هزار رای از ژوله پیش افتاد، اما پس از آن تاکنون این دو شانه‌به‌شانه یکدیگر جلو رفته‌اند.

نتایج خندوانه

ناگفته نماند که رقابت این دو هنرمند جنجال‌های بسیاری نیز در فضای مجازی ایجاد کرد و بسیاری از هنرمندان را به واکنش واداشت. هنوز هم فضای مجازی تحت تاثیر رقابت این دو قرار دارد.

جالب این است که از زمان مسابقه هرچه می گذرد تعداد بیشتری از سیاسیون سعی در دخالت در این رأی گیری داشته و توقع دارند مردم رأیشان تحت تاثیر بازی های سیاسی قرار گیرد.

اما واقعیت این است که هردو هنرمند "امین حیایی" و "امیرمهدی ژوله" دارای قدرت زیادی در خنداندن مردم هستند و سیاسیون فقط ضربه به کار حرفه ای این دو هنرمند خواهند زد.

تا لحظه تنظیم این خبر رأی امین حیایی 2006246 رأی و در مقابل امیرمهدی ژوله 2006154 رأی کسب کرده است. که همچنان رقابت پایاپای بوده و امین حیایی توانسته میزان بیشتری رای به خود جلب کند.

جام

 

ارسال نظر

آخرین اخبار