در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاراته کیوکوشین، که به میزبانی شهرستان ورامین برگزار گردیدتیم 19 نفر کاراته کاران گلستانی و کردکوئی به این مسابقات با کسب 5 مدال رنگارنگ مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

کسب عناوین درخشان مسابقات آسیایی توسط کاراته کاران گلستانی + تصاویر

در اولین دوره مسابقات آسیایی کیوکوشین کاراته سبک یونیون (iku) که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و شهرستان ورامین برگزار شد، تیم اعزامی از استان گلستان (شهرستان کردکوی) توانست با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز در این مسابقات حضوری موفقیت آمیز داشته باشد و صاحب مدال آسیایی شوند.

به گزارش گلستان24، محمد کیغبادی مدال طلا (اعزامی از شهرستان گرگان)، مبین لیاقی مدال نقره (اعزامی از شهرستان کردکوی)، کیوان مومنی مدال برنز(اعزامی از شهرستان کردکوی-روستای سرکلاته خرابشهر)، سید محسن حسینی مدال برنز (اعزامی از شهرستان کردکوی-روستای سرکلاته خرابشهر) و ابوالقاسم لطیف عقیلی مدال برنز ((اعزامی از شهرستان کردکوی) این دوره از رقابتها در بین استانهای ایران را کسب کردند.

استان تهران، استان فارس و استان گلستان به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم تیمی این دوره از رقابتها دست یافتند.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 26 و 27 شهریور ماه به مدت دو روز برگزار گردید، 3 نفر از شهرستان گرگان و 16 نفر از شهرستان کردکوی ( 3 نفر اهل روستای سرکلاته و از شاگردان استاد سید ضیاء حسینی) حضور داشتند.

سید ابوالقاسم لطیف عقیلی- سید علی حسینی- علی مازندرانی- سید احمد رضی- مهدی مهدیانی- کیوان مومنی- میلاد تیمور- سیدمحسن حسینی- ارشیا حسینی- سید سینا عقیلی فر- مهران رضوانیان- محمد کیغبادی- رضا نصیری- علیرضا کیاء- مبین لیاقی- ادریس میرزایی- سیدمحمدحسین حسینی- توفیق کیانی و آریانا محمدی در این دوره از رقابتها از استان گلستان حضور داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا این موفقیت و افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی استان گلستان و شهرستان کردکوی تبریک عرض می نمایند.

IMG_20150919_221855

IMG_20150919_221922

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار