زاهد کلته و یمودی دو مدیر کاروان گلستانی در مکه گفته اند :ابعاد فاجعه منا خیلی زیاد است و تعداد کشته شدگان و مجروحان نیز بیش از اینست ، فقط دعا کنید .

گفتگوی تلفنی با دو مدیر گلستانی کاروان در مکه

عصر امروز، پیش از اذان مغرب و عشا ، زاهد کلته، رییس کاوران زیارتی حجاج به شماره 38017  که همچنان در مکه مکرمه حضور دارد، در گفت و گویی تلفنی با سرو  گفت: 13 کشته فقط در کاروان من وجود دارد. از کارون های دیگری که خبردارم هم می دانم چندین کشته دیگر داریم.

گفتگوی تلفنی با دو مدیر گلستانی کاروان در مکه

به گزارش گلستان24، او در خصوص ساماندهی به مجروحان و اجساد کشته شدگان گفت: جمع اوری اجساد کشته شدگان حادثه تازه تمام شده است. اجساد را به سردخانه ها و مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده اند. هیچ کس پاسخگو نیست.  عربستانی ها می خواهند ابعاد این فاجعه را بپوشانند. نه تنها رئسای کاروان ها که مسئولان ستادی را هم به بیمارستان ها راه نمی دهند.

او در خصوص ابعاد فاجعه رخ داده گفت: ما شاهد ماجرا بودیم. تعداد مجروحان باید بیش از 5000 نفر باشد. تعداد مفقودی های ماهم بسیار زیاد است. دعا کنید و از همه بخواهید دعا کنند مفقودی ها زنده باشند.

یمودی رییس کاروان زیارتی  گلستان به شماره 38002 هم در تماس تلفنی به سرو گفت: نه وضعیت اجساد مشخص است. نه مجروحان و نه مفقودی. فاجعه خیلی بزرگ بود. هیچ امار دقیقی از مفقودین نداریم. هیچ کس پاسخ درستی به ما نمی دهد.

او در خصوص تعداد کشته شدگان در کاروانش گفت: از کاروان من 5 نفر ناپدید شده اند که امید وارم در میان کشته شدگان نباشند.

انتهای پیام /سرو

ارسال نظر

آخرین اخبار