پویش جهانی جمع آوری امضا برای تغییر مدیریت حج آغاز به کار کرد.

آغاز به کار پویش جهانی جمع‌آوری امضا برای تغییر مدیریت حج
در این حرکت که به همت جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران آغاز به کار کرده است، کاربران با مراجعه به سایت HAJ۴ALL.COM نامه ای را خطاب به سران و رهبران کشورهای اسلامی به منظور چاره اندیشی برای تغییر مدیریت حج امضا می کنند.

به گزارش گلستان24، در بخشی از متن این طومار اعتراضی آمده است: رهبران و سران کشورهای اسلامی! اندیشمندان و بزرگان جهان اسلام! تا کی باید شاهد این فجایع باشیم و چاره ای برای حل مشکل مدیریت حرمین شریفین تدبیر نکنیم؟

در بخش دیگری از این نامه با اشاره به همدستی آمریکا با آل سعود، از سازمان کنفرانس اسلامی خواسته شده هر چه سریع تر با اتحاد و همدلی تصمیمات روشنی را در خصوص اداره حج اتخاذ کنند و با کمک امت اسلامی، کلید داری کعبه را نه به حکومتی هم پیاله ی آمریکای جهانخوار، بلکه مجموعه ای از مدیران و اندیشمندان امت اسلامی سپرده شود.

این پویش جهانی در ادامه با اشاره به محرومیت حجاج یمنی و سوری از به جای آوردن حج که نتیجه ی تصمیمات غلط سیاسی رژیم صهیونیستی-سعودی است، افزوده است: دولت سعودی با ممانعت از حضور مسلمانان یمنی و سوری در حج امسال نشان داد تصمیمات سیاسی اش بر میزبانی از ضیوف الرحمان غلبه دارد و با بی تدبیری خویش در حادثه خونین مسجد الحرام و کشته شدن مظلومانه ی حاجیان در سرزمین منا ثابت کرد صلاحیت کامل خادمی حرمین را ندارد. آیا زمان آن فرا نرسیده که مکه و مدینه با تدبیر و دانش مدیران و اندیشمندان جهان اسلام اداره شود؟

بسیج دانشجویی دانشگاه های امام صادق علیه السلام، شریف، امیرکبیر، خواجه نصیر، علم و صنعت و علامه​ طباطبائی​ با دعوت از عموم آزادی خواهان جهان و امت اسلامی همچنین مردم انقلابی ایران به منظور شرکت در این پویش و امضای نامه، گامی دیگر در مسیر تحقق طرح تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به منظور تغییر مدیریت حج بردارند.

لازم به ذکر است سایت Haj۴all.com به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی مشغول فعالیت می باشد و کاربران به منظور امضای این نامه کافی است نشانی رایانامه ی خود را در این سایت وارد کرده و با تایید امضای خود، در این پویش جهانی شرکت نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار