مصدق جای پسرکلو نشست

با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان مراسم تودیع و معارفهبخشدار مرکزی گمیشان برگزار وط ی آن محمد طاهر مصدق جایگزین غلامحسین پسرکلو شد.

 تودیع و معارفه بخشدار مرکزی گمیشان+تصاویر

شامگه گذشته مراسم نودیع و معارفه بخشدار قدیمو جدید بخش مرکی گمیشان با حضور میرباقری مدیر کلس یاسی و انتخابات استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان24، فرماندار شهرستان گمیشان در آیین تودیع ومعارفه بخشدار مرکزی گفت:مدیران دستگاههای اجرایی  نسبت به جذب اعتبارات و مبادله موافقت نامه شهرستانی با استان اقدام نموده وبراساس ظرفیت های موجود برای توسعه شهرستان گام های اساسی بردارند.

وی افزود:شهرستان گمیشان در سال1388 از مجموعه شهرستان ترکمن منتزع وبه عنوان شهرستان مستقل معرفی شده ویکی از مشکلات موجود در شهرستان استقرار ادارات می باشد که این موضوع ازطریق مسئولین استانی وکشوری در حال پیگیری است.

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری نیز در آیین تکریم ومعارفه بخشدار مرکزی، ضمن تشریح فلسفه عید قربان گفت:عید قربان یادآور شخصیتی است که درواقع مصداق یک انسان کامل و تسلیم شدن واقعی در برابر خداست ولازم است که مسلمانان از حادثه حضرت ابرهیم(ع)و فرزندش حضرت اسماعیل(ع) عبرت بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به حفظ وحدت در جامعه، اضافه کرد:هدف اصلی دشمنان در تفرقه انداختن بین مسلمانان برهم زدن وحدت شیعه وسنی و از بین بردن اسلام است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تاکید کرد:بزرگترین عبادت خدمت برای مردم است ومسئولین باید خدمت صادقانه به مردم انجام دهند چرا که معنویت ورفاه حق ملت است.

گفتنی است در پایان حکم مسئولیت "محمد طاهر مصدق "به عنوان بخشدار بخش مرکزی شهرستان گمیشان اعطا واز تلاش های "غلامحسین پسرکلو" تقدیر شد.

todymoarfa09

todymoarfa10

todymoarfa13

todymoarfa15

todymoarfa16

todymoarfa17

todymoarfa18

todymoarfa19

todymoarfa20

todymoarfa21

 

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار