توهین یک سایت ضد انقلاب به جان باختگان منا

جسارت سایت ضد انقلاب به ایرانی ها که برخواسته از خشم آنها نسبت به مردم و جمهوری اسلامی ایران است در گذشته هم بارها و بارها تکرار شده است.

لگد کاریکاتوریست مزدور به جان باختگان منا

این روزها خبر حادثه غم انگیز منا در صدر اخبار کشورهای مسلمان و بعضا غیر مسلمان قرار دارد.تلفات حادثه منا آنقدر زیاد بود که که حتی ملت های غیر مسلمان هم برای این حادثه واکنش های مختلفی از خود بروز دادند.

 کاریکاتوریست

به گزارش گلستان24، در زمان برگزاری کنگره عظیم حج در سال جاری حوادث نسبتا زیادی رخ داد که جان هزاران زائر خانه خدا را گرفت که با توجه به اینکه جان انسان ها مهمترین داشته یک انسان است واکنش های زیادی توسط افراد مختلف را به وجود آورد.چرا که دیگر جان انسان ها یک موضوع سیاسی و یا یک مسئله نیست که وقتی از بین ببرد واکنش ها مختلف باشد مگر اینکه یک انسان به نقطه بسیار تاریکی برسد که جان یک انسان دیگر برایش اهمیت نداشته باشد و یا بخواهد از آن بهره برداری مطلوب خود را داشته باشد.

متاسفانه و یا خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران این روزها دلیلی شده است برای اینکه بسیاری از این انسان ها ظاهر باطنی خود را بر خلاف شعارهای حقوق بشری که سر می دهند برای همگان به نمایش بگذارند.برای اثبات این ادعا کار دشواری پیش رو نیست چرا که می توان با رصدی اجمالی بر سایت ها و مطالب افراد فعال علیه جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به این حقیقت دست یافت.

در شرایطی که تمام کش‌مکش ایران با عربستان بر سر احقاق حقوق قربانیان و تعیین هویت و تحویل جنازه است،کاریکاتوریست یک سایت ضد انقلاب که در گذشته هم از هر فرصتی به منظور سو استفاده برعلیه ایران استفاده می کند،طرحی را به سرانجام می رساند که اثبات کننده عمق کینه ورزی این رسانه و این اشخاص نسبت به ایران را به نمایش می گذارد.

کاریکاتور یک سایت ضد انقلاب که به جان باختگان منا جسارت می کند

این در حالی است که ایران با از دست دادن بیش از 450 تن از شهروندان خود در فاجعه تاسف بار منا به دنبال تحقق خواسته های افکار عمومی نسبت به روشن شدن علل حادثه و همچنین بازگشت متوفیان به کشور است.

کینه جویی سایت ضد انقلاب که برخواسته از خشم آنها نسبت به جمهوری اسلامی ایران است در گذشته هم بارها و بارها تکرار شده است،در مراسم ورود شهیدان به وطن و یا با فرارسیدن ایام محرم که مردم احساسات خود را به نمایش می گذاشتند، این سایت ها و اشخاص با اخبار و کاریکاتورهای مختلف نه تنها دشمنی خود را با دین اسلام به اثبات رساندند، بلکه نشان دادند که دشمن مردم ایران و اعتقادات آنها هستند.

واکنش افراد مختلف در اقصی نقاط جهان نسبت به حادثه منا، نشان می دهد که فاجعه مرگ انسان های بی گناه در منا و حوادث های این چنینی، مسئله ای نیست که متاثر شدن انسان های دیگر را شرطی کند و تاسف آنها را به نوع نژاد و دین و یا ظاهر آن ها مرتبط کند، اما حرکت کاریکاتوریست سایت ضد انقلاب نشان داد که چنین افرادی نه تنها به حداقل اعتقادات دینی معتقد نیستند، بلکه از روح انسانیت هم محروم هستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار