مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هفت زائر بیت الله الحرام که از 3 مهر به استان بازگشتند برخی نشا نه های بیماری کرونا در آنها دیده شد که در بیمارستان پنجم آذر گرگان بستری شدند.

هفت حاجی گلستانی مشکوک به کرونا در بیمارستان پنج آذر بستری هستند

حمید رضا کمالی نیا مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشجو سلام با اعلام این خبر که هفت حاجی گلستانی مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری هستند و حال این بیماران رو بهبودی است .

به گزارش گلستان24،وی تصریح کرد: برای اطمینان بیشتر از این هفت نفر نمونه برداری شده و به تهران ارسال شده است .

کرونا در گلستان

کمالی نیا افزود: پس از آنکه این 7 نفر به بیمارستان منتقل شدند ، ابتلاحاجیان گلستانی به بیماری کرونا در فضای مجازی شایعه شد در حالی که این افراد هنوز فقط مشکوک به این بیماری هستند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: سرفه ،تب ،و تنگی نفس از نشا نه های اصلی کرونا است.

وی افزود: روز گذشته در آخرین گروه کاروان حاجیان گلستانی هم دو نفر مشکوک به بیماری کرونا بودند که پس از معاینه از بیمارستان مرخص شدند.

کمالی نیا در پایان گفت: در کل ایران و استان گلستان تاکنون موردی از ویروس کرونا مشاهده نشده است.

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان از منفی بودن نمونه برداری های زائران مشکوک به کرونا در گلستان خبر داد.

این در حالی است که سیدمهدی صداقت نیز در اولین روز از بازگشت حجاج گلستانی از مشکوک بودن هشت زائر گلستانی به کرونا خبر داد و گفت : در بررسی اولیه از زائران متوجه شدیم که هشت نفر تب داشته و مشکوک به کرونا هستند و آزمایشات آنان به تهران ارسال شد و اکنون جواب نمونه برداری های آنان آمده و منفی می باشد.

لازم به ذکر است: امسال یک هزار و 800 نفر از استان گلستان به حج مشرف شده بودند .

انتهای پیام/دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار