هافبک پرحاشیه فصل گذشته پرسپولیس که در لیست مازاد قرار گرفت و راهی نفت تهران شد، در جریان مراسم ترحیم هادی نوروزی با کریم باقری روبوسی کرد تا شایعات قهر بودن این بازیکن با مربی فصل پیشش تمام شود.

آشتی پیام صادقیان و کریم باقری در مراسم نوروزی + عکس ‎
هافبک پرحاشیه فصل گذشته پرسپولیس که در لیست مازاد قرار گرفت و راهی نفت تهران شد، در جریان مراسم ترحیم هادی نوروزی با کریم باقری روبوسی کرد تا شایعات قهر بودن این بازیکن با مربی فصل پیشش تمام شود.
 
آشتی پیام صادقیان و کریم باقری
 
به گزارش گلستان24، پیام صادقیان در رابطه با حضورش در مراسم ترحیم هادی نوروزی گفت: من می دانم که خاک سرد است چون پدر خودم که فوت کرد این موضوع را کاملا متوجه شدم. باور کنید هنوز هم عکس های خودم و هادی نوروزی را که نگاه می کنم باورم نمی شود او از میان ما رفته ... ما دو سال با یکدیگر در پرسپولیس همبازی بودیم و خاطرات بسیار خوبی از او دارم، یادم نمی رود در سال اولی که به پرسپولیس رفته بودم با اینکه نوروزی خیلی بازی نمی کرد اما من را بسیار کمک می کرد تا بتوانم در زمین تمرکز لازم را داشته باشم.
 
صادقیان درخصوص در آغوش گرفتن کریم باقری در مراسم ترحیم نوروزی بعد از اتفاقات حاشیه ای فصل گذشته اذعان داشت: من بارها از همان فصل قبل در مصاحبه هایم گفته بودم که هیچ مشکلی با آقا کریم ندارم. من کریم باقری را بزرگ خودم می دانم، چون او با پدرم رفاقت دیرینه ای داشت و به خاطر همین همیشه احترامش را نگه داشتم. به هرحال یکسری اتفاقات حاشیه ای باعث جدایی من از پرسپولیس شد اما هرجا نشسته ام از کریم باقری تنها تعریف و تمجید کردم. دیروز هم وقتی او را در مراسم ختم دیدم بغلش کردم و درگذشت نوروزی را به او تسلیت گفتم.
 
وی در پاسخ به این سوال که باقری که قبلا اعلام کرده بود، صادقیان برای پرسپولیس حاشیه سازی می کند، چیزی درباره اتفاقات فصل قبل به او گفته یا خیر؟ گفت: ما یک دیدار بسیار عادی داشتیم. مطمئنم که کریم باقری هم طرز فکر بدی نسبت به من ندارد چون دیروز هم به گرمی من را در آغوش گرفت. در واقع اصلا ما با هم قهر نبودیم که بخواهیم آشتی کنیم. این صحبت ها فقط برای برخی رسانه هاست که یک روز بین دو نفر اختلاف می اندازند و روز دیگر آنها را آشتی می دهند. 
 
وی همچنین افزود: آنقدر چهره هادی نوروزی آرام بود که شاید خیلی ها باور نکنند او یک بازیکن کاملا شوخ طبع بود. اتفاقا با من که زیاد شوخی می کرد و به خاطر همین یک چهره دوست داشتنی میان بازیکنان تبدیل شده بود. با این حال دیگر کاری از دست ما برنمی آید و باید فقط به فکر خانواده او باشیم. فقط امیدوارم مسوولان خانواده هادی را فراموش نکنند و به فکرشان باشند تا حداقل در خانه کمبود او احساس نشود.
 
هافبک نفت تهران در خصوص اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس اعلام کردند بعد از گلزنی در ادامه فصل گل شان را به نوروزی تقدیم می کنند و آیا او هم چنین قصدی دارد؟ خاطرنشان کرد: قطعا چنین برنامه ای دارم امیدوارم بتوانم خیلی زود  گل بزنم تا آن را به هادی تقدیم کنم. این کمترین کاری است از دست یک بازیکن برای همبازی سابقش برمی آید. اینطور که شنیده ام قرار است ما هم در بازی جمعه در جام حذفی با پیراهن مشکی به میدان برویم .
 
 
آشتی پیام و باقری در مراسم نوروزی + عکس   ‎
 

ارسال نظر

آخرین اخبار