درست در فضای آکنده از غم و عزای گلستان بخاطر جانباختگان منا ، بالارفتن پرچم های عزای امام حسین (ع) و شهادت سردار همدانی در سوریه ، فردا در گرگان کنسرت برگزار می شود.

همزمان با بالارفتن پرچم های عزای محرم، برپایی چادرهای عزای جانباختگان منا ،شهادت سردار همدانی ،کنسرت رامین با مجوز ارشاد گلستان برگزار می شود!!!

معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان هفته گذشته از لغو کلیه برنامه های شادمانه اعم از کنسرت و شادمانه ها به مناسبت جانباخته های منا خبر داده بود .

به گزارش گلستان24، قاسم قندهاری اضافه کرد: با توجه به اینکه استان در فضای تالم از حادثه مناست، به دلیل همدردی با خانواده های جانباختگان این برنامه ها تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

کنسرت رامین

اما هنوز چند روزی از این دستور احساسی نگذشته بود که در برخی نقاط شهر بنر و پوستر کنسرت رامین دیده شد که حکایت از برگزاری این کنسرت در روز 19 مهرماه یعنی فردا دارد.

این در حالیست که هنوز استان گلستان داغدار جانباختگان مناست و هنوز خیلی از خانواده ها جنازه های خود را دریافت نکردند .

هنوز چادرهای عزا در ترکمن صحرا برپاست و مردم داغدار عزیزانشان هستند و حتی استاندار چهارمحال بختیاری و فرماندار هامون هم از کیلومترها دورتر برای خانواده نازقلیچی فرماندار فقید بندرترکمن و مردم استان تسلیت می فرستند .

از اینها که بگذریم این شبها و روزها شهادت مسلم بن عقیل (ع) را داریم و پرچم های عزای امام حسین (ع) در اکثر نقاط بالا رفته و شهرها به سمت سیاه پوش شدن پیش می روند ، برگزاری این کنسرت چه توجیهی دارد؟

بیاد داشته باشیم از قهرمانان و سردارانی که این فضای امن و راحتی را برای ما بوجود آوردند قدردانی کنیم . جا داشت بخاطر شهادت سردار رشید اسلام حسین همدانی که از او به عنوان یکی از نخبگان نظامی جهان نام برده می شود این کنسرت نیز لغو شود تا خدای ناکرده حس بی احترامی به ارزشها و فرهنگ اسلامی در ذهن ها متبادر نشود.

براستی این کنسرت چی دارد که این همه برایش تبلیغات می کنند و دهها نفر اسپانسر آن می شوند ؟ آیا فضای استان تحمل این بی فرهنگی و هنجارشکنی ها را دارد ؟ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تا به کجا می خواهد این فضا را ادامه دهد و آستانه تحمل مردم انقلابی و ولایتمدار تا کجا خواهد بود ؟

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار