معاون استاندار گلستان و دبیر ستاد ویژه پیگیری جانباختگان گلستانی حادثه منا گفت: هویت 2 نفر از جان‌باختگان حادثه منا در استان گلستان با آزمایش DNA مشخص می‌شود.

هویت 2 نفر از جان‌باختگان گلستانی حادثه منا با آزمایش DNA مشخص می‌شود

به گزارش گلستان24، معاون استاندار گلستان و دبیر ستاد ویژه پیگیری جانباختگان گلستانی حادثه منا گفت: هویت 2 نفر از جان‌باختگان حادثه منا در استان گلستان با آزمایش DNA مشخص می‌شود.

علی‌اصغر طهماسبی اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر خانواده‌های دو نفر از جان باختگان مبنی بر اینکه اجساد جان باختگان آن‌ها نیست، آزمایش DNA صحت این موضوع را مشخص خواهد کرد.

آزمایش DNA فاجعه منا

وی افزود: پیکر حبیب‌الله عزیزی در شهرستان گنبدکاووس و پیکر خانم کیک کر در شهرستان گمیشان به علت عدم تشخیص خانواده آنان دفن نشده و به پزشکی قانونی منتقل شده است.

دبیر ستاد ویژه پیگیری جانباختگان گلستانی حادثه منا تصریح کرد: آزمایش DNA هویت این افراد را مشخص خواهد کرد که این آزمایش انجام شده و منتظر پاسخ تهران هستیم.

طهماسبی گفت: پاسخ آزمایش DNA این افراد تا یک هفته مشخص خواهد شد.

وی همچنین درباره پیکر مطهر فرماندار بندرترکمن اظهار کرد: پیکر خانم نازقلیچی نیز در کاروان چهارم اعزامی به کشور است که منتظر ورود این کاروان به داخل کشور هستیم.

معاون استاندار گلستان گفت: در این کاروان پیکر 7 نفر از جان باختگان استان گلستان وجود دارد و پیکر فرماندار بندرترکمن توسط مدیر کاروان شناسایی شده و پس از شناسایی توسط خانواده مراسم تشییع و خاکسپاری برگزار می‌شود.

امسال از استان گلستان حدود یک‌هزار و 800 زائر در قالب 13 کاروان عازم مکه مکرمه شده بودند که در فاجعه منا 49 نفر آنان به لقاءالله پیوستند./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار