مردم شهرهای شیعه نشین و محاصره شده "نبل و الزهراء" واق در حاشیه شمالی استان حلب سوریه صبح امروز طی مراسمی یاد و خاطره سردار شهید سپاه اسلام "حاج حسین همدانی" را گرامی داشتند.

بزرگداشت سردار شهید همدانی در نبل و الزهراء
به گزارش گلستان24، مردم شهرهای شیعه نشین و محاصره شده "نبل و الزهراء" واق در حاشیه شمالی استان حلب سوریه صبح امروز طی مراسمی یاد و خاطره سردار شهید سپاه اسلام "حاج حسین همدانی" را گرامی داشتند.
 
 
بنابر این گزارش، در این مراسم صدها تن از مردم شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء علی رغم خطرات ناشی از هدف قرار گرفتن از سوی گروههای تروریستی تکفیری، با حضور در مسجد جامع امام حسین (ع) شهر نبل، یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی را گرامی داشتند.
 
 
 
در این مراسم پس از ذکر زیارت عاشوراء، مداحان اهل بیت به ذکر مصائب اهل بیت و روضه امام حسین (ع) پرداختند. لازم به ذکر است که دو شهر شیعه نشین نبل و الزهراء در شمال استان حلب از روزهای ابتدایی بحران تروریستی تکفیری در سوریه از سوی تروریستهای تکفیری "ارتش آژاد، جبهه اسلامی و القاعده (جبهه النصره)" تحت محاصره و حملات موشکی روزانه می باشد. حملات چندین باره تروریستها برای سیطره بر این دو شهر با مقاومت جانانه رزمندگان شیعه با شکست مواجه گردیده است. تروریستها از ورود آب و غذا و دارو به داخل این دو شهر جلوگیری و امداد رسانی به آنها از طریق بالگرد و بصورت محدود صورت می پذیرد.
مشرق
 

ارسال نظر

آخرین اخبار