سید محسن طاهری در مراسم هیئت حیدریون گرگان

مدیر حوزه علیمه امام صادق (ع) گرگان گفت :کسانی که در اوایل انقلاب در کنار امام بودند و اگر پستی برایشان در نظر گرفته میشد فرار میکردند امروز دنیا پرست شدند و پول پرست شدند و چون یک مقدار فشارها زیاد شده است باید تسلیم شویم.

 برخی افرادی که اوایل انقلاب کنار امام(ره) بودند امروز دنیا پرست شده اند +تصاویر

مراسم سومین شب سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین در هیئت حیدریون شهرستان گرگان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری مدیریت حوزه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش گلستان24، طاهری در ابتدای سخنان خود با قرائت آیه ای در رابطه با جهاد در قرآن گفت:در اوایل اسلام هم بسیاری در امر جهاد سستی میکردند و اینها یا برای منافع مالی آنها بود و یا برای جایگاه هایی که داشتند.متاسفانه بسیاری بخاطر این جهاد نمیکنند که از مرگ میترسند, از از دست رفتن اموالشان میترسند,از اسارت میترسند وعده لذت دنیا در برابر سعادت اخروی بسیار قلیل و کم است.

مدیریت حوزه علمیه امام صادق گفت:امروزه هم شیاطین و جن و انس از همین نقطه ضعف دنیا طلبی ما استفاده میکنند.چرا غرب ملت ما را تحریم کرده است؟ بخاطر اینکه روحیه شهادت طلبی مردم,روحیه ایثارگری مردم و اخلاص ها از بین برود و فشار مالی به مردم بیاید.همان کسانی که در اوایل انقلاب در کنار امام بودند و اگر پستی برایشان  در نظر گرفته میشد فرار میکردند امروز دنیا پرست شدند و پول پرست شدند و چون یک مقدار فشارها زیاد شده است باید تسلیم شویم.

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت:بسیاری اعتقاد دارند که اگر کنار گذاشتن مبارزه کفایت نکرد حمایت از فلسطین را کنار میگذاریم,حمایت از لبنان را کنار میگذاریم,از هسته ای هم دست میکشیم,نشد بهائیت را هم آزاد میکنیم.

وی تاکید کرد : دشمن میخواهد با تحریم ها کاری کند که مردم را از آرمان ها و ارزشها دور کند و این مردمی که آمریکا را خود شیطان بزرگ میداند نه مظهر شیطان بزرگ را حلال مشکلات بدانند و برخی نیز در داخل با آنها همراه میشوند که میشود با آمریکا هم کنار آمد و چه ایرادی دارد یک نمایندگی مک دونالد را نیز در ایران تاسیس کنیم.

طاهری افزود:آقایان میگویند شعار مرگ بر آمریکا را آهسته تر بگوییم تا دیگران نشوند,پرچم آمریکا را نیز در راهپیمایی ها آتش نزنیم چون مردم آمریکا ناراحت میشوند یکی یکی همه را کنار بگذاریم که شیطان بزرگ دشمنی اش کم بشود که نمیشود.

وی تصریح کرد : حالا که مسئله برجام به نوعی تمام شده است دبه های جدید آمریکایی ها در آمده است که در ایران حقوق بشر رعایت نمیشود,چرا بهایی ها آزاد نیستند؟ چرا در ایران آزمایش موشکی انجام میشود و از اینگونه بهانه ها.امیدواریم یک عده ای که نمیفهمند از خواب غفلت بیدار شوند و بفهمند که آمریکا شیطان بزرگ است.

02

03

04

05

06

01

07

 

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار