شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان یکی از شرکت های معتبر هواپیمایی در کشور، ۴ پرواز امروز خود را در گرگان به علت نا معلوم لغو کرد.

۴ پرواز شرکت هواپیمایی آسمان، به علت نا معلوم در گرگان لغو شد+عکس

به گزارش گلستان24، شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان یکی از شرکت های معتبر هواپیمایی در کشور که روزانه دهها پرواز از فرودگاه های متعدد کشور برقرار می کند، امروز سه شنبه( ۵ آبان ماه) از ۵  پرواز اصلی خود به گرگان، ۴ پرواز را لغو و تنها یکی از پرواز ها که در ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه خواهد بود، برقرار کرده است.

این در حالی است که پرواز های ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه از مبدا گرگان به زاهدان، پرواز ۱۷:۰۵ گرگان به مشهد، پرواز ۲۰:۳۵ دقیقه گرگان به تهران و همچنین پرواز ۲۱:۲۵ دقیقه روز سه شنبه از مبدا گرگان به تهران، لغو گردید و تنها پرواز شماره ۶۳۳ آسمان از مبدا گرگان به تهران در ساعت مقرر برقرار خواهد بود که لغو ۴ پرواز در مسیر های متعدد برای یک فرودگاه و یک شرکت هواپیمایی در یک روز جای بسی تامل است!

حال داستان لغو پرواز های این شرکت هواپیمایی در گرگان برای بار اول نبوده و نخواهد بود اما مسئولین امر در این خصوص بهتر نیست شفاف سازی به عمل آورند و دلیل لغو مکرر این پرواز ها و یا تاخیر های چندین ساعته این شرکت هواپیمایی و سایر شرکتها به فرودگاه گرگان را اعلام نمایند؟

111

با این تفاسیر مسئولین استانی بهتر است به جای قرارداد با یک یا دو شرکت هواپیمایی خاص با سایر شرکت های هواپیمایی قرارداد ببندند تا رقابت در این شرکت ها در استان گلستان افزایش پیدا کند چه بسا باعث افزایش کیفیت و راندمان افزایش مسافر در این فرودگاه خواهد شد و با تعیین تعرفه های تشویقی شرکت های جدید هواپیمایی را به استان گلستان آورند نه آنکه آن را فراری دهند همانند شرکت هواپیمایی کاسپین.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

  • گرگانی
    0

    سلام
    متاسفانه کسی هم نیست که پاسخگو باشد. شاید شهر ما زیاد در نقشه کشور اهمیت ندارد که چنین کاری می کنند.
    به هر حال که کاش کسی باشد که جوابی بدهد

آخرین اخبار