گروه‌های ضدانقلاب به همراه رسانه‌های همراه به طور همزمان و با هدف ایجاد تفرقه ایران را کشوری بحران زده نشان دادند.

از شهید‌سازی تا حکومت نظامی در تبریز+تصاویر

به گزارش گلستان24، برنامه خندوانه فعلاً‌ از تلویزیون خداحافظی کرده است، در غیر اینصورت می‌شد پروژه این‌ روزهای برخی از معاندان انقلاب اسلامی را به عنوان سوژه یک قسمت از برنامه به رامبد جوان پیشنهاد کرد!

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسانه‌های معاند و مخالف جمهوری اسلامی همواره اغراض سیاسی خود را در هنگام هر پیشامد داخلی کشور با دروغ‌پراکنی و جریان سازی دنبال می‌کردند. این بار نیز این رسانه‌ها طعمه خود را در اشتباه یک برنامه کودک یافتند و توانستند این موضوع را به یک «بحران قومیتی»، «کشته سازی» و «جریان ترک ستیزی» ختم کنند.

پخش یک آیتم تصویری در برنامه «فیتیله» روز جمعه گذشته از شبکه دو سیما، رنجش خاطر برخی هموطنان آذری را به همراه داشت که رسانه ملی نیز با انتشار بیانیه‌ای نه‌تنها از آذری‌زبانان کشورمان دلجویی کرد که نسبت به توقف پخش این مجموعه تلویزیونی دستور داد.

اما در این میان فرصت‌طلبی و کینه جویی رسانه‌های معاند نظام نیز مجدد خود را نشان داد و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی آنها دست به کار شدند تا شاید فرصتی برای عرض اندام پیدا کنند و آرزوی هرگز برآورده نشده ایران آشوب زده را برای خود ترسیم کنند.

ایران کشوری که در شرایط ناامن منطقه از امنیت، اتحاد، اقتدار برخوردار است؛ به سبک و سیاق رسانه‌های معاند این طور نشان‌ داده می‌شود:

تشویق حضور مردم در خیابان‌ها و درخواست برای ارسال فیلم تجمع در گزارش سایت بی‌بی سی فارسی

 

 

برخی از نظرات منتشر شده از کاربران ذیل خبر مربوط به تجمع تبریز در سایت رادیو فردا را مشاهده می‌کنید که هدف اصلی آشوب‌طلبان در کشور را نشان‌ می دهد:

 

*ادعای حکومت نظامی در تبریز!

در حالی خبر جعلی حکومت نظامی در شهر تبریز از سوی معاندان به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که تجمع اعتراضی به برنامه فیتیله در تبریز با آرامش پایان یافته بود.

 

*پخش اطلاعیه حضور در تجمع از سوی کانال تلگرامی فتنه‌گران

موج‌سازی و صدور اطلاعیه حضور در تجمع، گام دیگر فتنه‌گران بود که با عدم استقبال مردم مواجه شد.

 

*کشته‌سازی به شیوه فتنه 88

تصاویر مرگ یک جوان در تجمع ارومیه در حالی از سوی معاندان پخش شد که ساعاتی بعد این جوان با انتشار یک فیلم با تکذیب این خبر اعلام کرد که اصلاً در چنین برنامه‌ای حضور نداشته است.

 

 

فیلم تکذیب جوان ارومیه‌ای را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

به گزارش فارس، رحیم شهرتی‌فر فرماندار تبریز بعد از ظهر روز دوشنبه با اشاره به اینکه تمام آذری زبانان از پخش جمعه گذشته «فیتیله» ناراحت هستند، گفت: اعتراض به موقع مردم و مسئولان استان به پخش این برنامه و اقدام به موقع سازمان صدا و سیما در برخورد با خاطیان، عذرخواهی مقام‌های ارشد این سازمان از مردم و وعده عدم تکرار این گونه اتفاقات در آینده و رسیدگی قاطع و ریشه یابی کامل موضوع، موجب شد مردم فهیم و آگاه تبریز، رسیدگی به این مسئله را به مقام‌های مسئول بسپارند.

وی اظهار داشت: با این وجود عده‌ای از جوانان که با پخش برنامه تلویزیونی موهن «فیتیله»، احساسات‌شان جریحه دار شده بود، به عنوان اعتراض در ساعت 16 بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در تبریز تجمع کردند و پلیس و برادران نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ممانعت از برگزاری تجمع‌های غیرقانونی و فاقد مجوز و برای حفظ امنیت و آرامش شهر و جان و مال مردم، درخواست متفرق شدن تجمع کنندگان را کردند.

فرماندار تبریز اضافه کرد: چون تعداد تجمع کنندگان محدود و کم بود و از طرفی مردم با فرهنگ تبریز با هوشیاری و آگاهی از همراهی معترضان خودداری کردند، تجمع که به صورت محدود منجر به بروز تنش جزئی شده بود، به سرعت به پایان رسید. در این تجمع دو نفر از رهگذران بر اثر اصابت سنگ از ناحیه سر زخمی شدند.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار