فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که ترانه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از روز (سه شنبه 19 آبان) به عنوان شهردار جدید ناحیه6 منطقه 5 انتخاب شد.

ماجرای شهرداری که خواننده است!+ تصاویر

به گزارش گلستان24، بنا به نوشته سایت های خبری، فردی به نام حامد مجتهدی تهرانی که در وبسایت رسمی شهرداری خود را "حامد ملا مجتهد تهرانی" معرفی و ترانه هایش را با نام "حامد تهرانی" عرضه کرده است، از روز (سه شنبه 19 آبان)  در محل کار جدید خود مستقر شده و جایگزین اسفندیار آزاده شهردار سابق ناحیه ۶ شده است.

 
ماجرای شهرداری که خواننده زیرزمینی است!+ تصاویر
 
ماجرای شهرداری که خواننده زیرزمینی است!+ تصاویر
 
بنابراین گزارش، وی از این پس مدیریت شهری مناطقی چون کن، شهر زیبا، شهران، مهران، آریاشهر، جنت‌آباد، پونک، باغ فیض، سردار جنگل، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی و سولقان را بر عهده خواهد داشت.
 
گفتنی آست، سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص آنچه انتخاب یک خواننده رپ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه 6 منطقه 5 خوانده شده، گفت: ما یک خواننده زیرزمینی را به عنوان شهردار ناحیه انتخاب نمی‌کنیم.
 
 این فرد پیش از آنکه در شهرداری منطقه 5 فعالیت کند به دلیل تخصص خوب و تجربه در شهرداری نواحی دیگر از جمله شهرداری منطقه 12 نیز فعالیت‌هایی داشت. این فرد دارای تخصص خوب و تجربه زیاد در حوزه‌های فنی و عمرانی و ... است.
باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار