عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : حادثه خونبار دیشب پاریس ، دنیا را در بهت و حیرت فرو برد . حادثه ای که بعد از جنگ دوم جهانی برای آن نظیری نمی توان یافت . همه مردم دنیا متاثر و نگران از این حادثه وحشتناک و تاسفبار هستند .

مطلب اینستاگرامی ضرغامی درباره حادثه تروریستی پاریس

به گزارش گلستان24، عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : حادثه خونبار دیشب پاریس ، دنیا را در بهت و حیرت فرو برد . حادثه ای که بعد از جنگ دوم جهانی برای آن نظیری نمی توان یافت . همه مردم دنیا متاثر و نگران از این حادثه وحشتناک و تاسفبار هستند .

داعش کیست و چیست ؟

آیا یک گروه تروریستی ، بدون پشتیبانی و تدارک وسیع نظامی ، مالی ، رسانه ای ، سیاسی و لجستیک از سوی قدرت های جهانی و منطقه ای و به ویژه عربستان سعودی می تواند تا این حد مقتدر و تاثیر گذار باشد ؟ حتما پاسخ منفی است .

سئوال این است که امروز چه حادثه ای رخ داده تا چنگال تیز و خون آلود داعش در قلب پاریس فرو می رود . آیا خود فرانسوی ها چنین چیزی را می خواهند ؟ تا آن را بهانه ای برای دخالت بیشتر در قلمرو مسلمانان قرار دهند ؟ چنین اعتقادی ندارم !

به اعتقاد من ، داعش هیولای فرانکشتین زمان ماست !

در طول صد سال گذشته ده ها فیلم سینمایی از این موجود خون آشام توسط هالیوود ساخته شده است . فرانکشتین نام رمانی است از مری شلی نویسنده انگلیسی که در آن ، دانشمندی جوان و جاه طلب به نام فرانکشتین با قرار دادن تکه های بدن مردگان و اعمال نیروی الکترسیته ، موجود مخوف و وحشتناکی می سازد که جنایات فراوانی می کند و خود او هم قربانی این موجود عجیب الخلقه می شود !

امروز ، این هیولای ساخته و پرداخته غرب ، قابل کنترل و مدیریت نیست . غرب باید به اشتباه تاریخی خود اعتراف کند . صادقانه از حمایت گروه های تروریستی دست بردارد و مسیر های پشتیبانی و رگ های حیاتی این موجود خون آشام را مسدود نماید.

ارسال نظر

آخرین اخبار