عملیات اجرایی مرکز بهداشت و درمان اوزینه، پایگاه اورژانس 115 و آزمایشگاه سل در الغدیر گرگان با حضور نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی 3 پروژه بهداشت و درمان در گلستان

عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ‎زنی مرکز بهداشت و درمان اوزینه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: امکانات بهداشت و درمان در نزدیکترین نقطه محل زندگی مردم مهیا شده است تا مردم از خدمت‎رسانی بهینه بهره‎مند شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات پروژه‎ها از محل ماده 80 پیش‎بینی شده است، تصریح کرد: سیاست دولت، وزرات بهداشت و درمان در بخش سلامت مطرح شده و میزان اعتبار نیز در مطالعات و جانمایی طرح آمده است، قبلا ارائه خدمات در بخش بهداشت بود اما در آینده‎ای نزدیک به مرکز بهداشت، درمان و اورژانس تبدیل می‎شود.

به گزارش گلستان 24، نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهداشت و درمان یک وظیفه حاکمیتی است، گفت: دولت در شرایط فعلی با استفاده از ظرفیت قانونی و شرایطی که مجلس در راستای ارزش افزوده و هدفمندی یارانه فراهم کرده شاهد جهش قابل توجهی در طرح تحول سلامت هستیم.

امامی خدمت‎رسانی به مردم در بخش بهداشت و درمان را رضایت‎بخش توصیف کرد و افزود: وزارت بهداشت و درمان مصمم است پروژه‎ها و طرح‎های بخش سلامت را با جدیت پیگیری کند، گرچه با ورود در هر مرحله از اجرای طرح قوت و نقص برنامه‎ها مشهود می‎شود و تلاش برای تدبیر بهتر برنامه‎ها در دستور کار قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه مردم منتظر گام‎های بعدی طرح تحول سلامت هستند، گفت: بیمه شدن مردم، کاهش هزینه‎ها، تسهیل در کار، تجهیز امکانات و ارائه خدمات بهینه برای افزایش رضایتمندی مردم در حوزه درمان از برنامه‎های جدی است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص دستاوردهای سفر رئیس‎جمهور به گلستان در بخش بهداشت و درمان تصریح کرد: بیمارستان شصت کلاته و بیمارستان یک‎هزار تختخوابی با جدیت پیگیری می‎شود که بیمارستان یک‎هزار تختخوابی با ظرفیت بخش خصوصی در حال پیگیری است.

یک‎سری ظرفیت‎ها بر اساس مطالعات جامع در گذشته پیش‎بینی شد اما به سرانجام نرسید لذا با ورود بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد طرح‎های بخش بهداشت و درمان به شکوفایی لازم برسند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار