بعد از پیگیری های یک خبر:

علت شبانه روزی نبودن داروخانه بیمارستان فقط و فقط نبود نیروی کار متخصص در این قسمت است و هیچ علت دیگری ندارد.

داروخانه بیمارستان امیرالمومنین (ع) تا اواخر ۹۴ شبانه روزی می شود

به گزارش گلستان24، هفته گذشته خبری با عنوان دست های پشت پرده در داروخانه بیمارستان امیرالمومنین کردکوی/ چرا این داروخانه شبانه روزی نیست؟ در هین سایت منتشر شد که پایگاه خبری رادکانا پیگیری های لازم جهت رفع این مشکل را به عهده گرفت تا از زوایای این موضوع مهم با خبر شود.

مدتها بود که شبانه روزی نبودن داروخانه مرکز فوق تخصص قلب حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی نارضایتی هایی را از سوی مردم این شهرستان به همراه داشت.

داروخانه شبانه روزی کردکوی

نارضایتی هایی که حق مسلم را به مردم می داد و البته مسئولین بیمارستان هم پاسخی برای این مهم داشتند.

در بین این نارضایتی ها حرف و حدیث هایی زبان به زبان می چرخید که مهم ترین آن این بود که در سایت ما آمده: داروخانه شبانه روزی سطح شهر، اجازه فعالیت شبانه روزی داروخانه این بیمارستان را نمی دهد. این در حالی است که نیاز جدی به داروخانه شبانه روزی در این بیمارستان به شدت احساس می شود.

از این رو به سراغ مسئولین بیمارستان رفتیم تا پاسخی قانع کننده در این خصوص از آنان بشنویم.

مسئولین بیمارستان موضوع مطرح شده در خصوص علت شبانه روزی نبود داروخانه بیمارستان حضرت امیرالمومنین (ع) یعنی همان چیزی که در سایت گلستان 24 و کردکوی آمده را کاملا تکذیب کرده و گفتند این کذب است.

علت شبانه روزی نبودن داروخانه بیمارستان نبود نیروی کار متخصص لازم (کادر پرستاری) است

از آنان علت را پرسیدیم که گفتند: علت شبانه روزی نبودن داروخانه بیمارستان فقط و فقط نبود نیروی کار متخصص لازم (کادر پرستاری) در این قسمت است و هیچ علت دیگری ندارد.

ما هم مردم عزیز و شریف شهرستانمان را درک می کنیم و بسیار لازم و ضروریست که داروخانه بیمارستان شبانه روزی شود اما به شدت از نبود نیروی کار متخصص لازم (کادر پرستاری) در این قسمت رنج می بریم.

قبل از انتشار همچین خبری، مدتهاست درخواست های زیادی به مراجع بالا دادیم که در حال پیگیری می باشد و این قول را به مردم شریف شهرستان می دهیم که تا اواخر سال 94 داروخانه مرکز فوق تخصص قلب حضرت امیرالمومنین (ع) کردکوی شبانه روزی شود.

80006905-23084611

گفتنی است:

بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) کردکوی واقع در استان گلستان، شهرستان کردکوی بیمارستانی است درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گلستان با 141 تخت ثابت می‌باشد که 45 تخت ویژه می باشد.

این بیمارستان در سال ۱۳۹۰ توانست بعنوان برترین مرکز درمانی استان گلستان در امر برقراری طرح حاکمیت بالینی شناخته شود.

هم اکنون این بیمارستان دارای بخش‌های: اورژانس، دیالیز، تالاسمی، بازتوانی قلبی، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی، داخلی اعصاب و فوق تخصص جراحی قلب باز ، ICU جنرال، ICU ویژه، جراحی قلب باز، CCU و آنژیوگرافی، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی، N ICU بخش ویژه نوزادان می‌باشد.

این بیمارستان تنها مرکز دولتی درمانی جراحی قلب استان بشمار می‌رود.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار