پدر شهید سجاد پورجباری :

پدر پاسدار شهید سجاد پورجباری گفت: دشمنان اسلام بدانند کورخوانده اند اگر فکر می کنند با شهادت سجادها علم استکبارستیزی بر روی زمین خواهد ماند بلکه با شهادت امثال سجاد، سجادهای بیشتری در مقابل این زالوهای خونخوار خواهند ایستاد و مشتی کوبنده بر دهانشان خواهند زد.

 فرزندم علی اکبر وار در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد/خوشحالم که توفیق شهادت نصیب فرزندم شد

پدر شهید پورجباری

به گزارش گلستان24، محمدعلی پورجباری پدر پاسدار شهید سجاد پورجباری در مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر فرزند شهیدش به خبرنگار ما گفت: انسان هایی که با قرآن و اهل بیت (ع) مأنوس هستند ارتباط عاطفی و خداپسندانه با پدر و مادر خود دارند شهید سجاد در رفتار و گفتار خود نسبت به پدر و مادر بسیار متواضع و فروتن بود که این یکی از ویژگی های برجسته شهید بود.

وی افزود: شهید سجاد از همان دوران کودکی اهل نماز و خدا و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت بود.

این پدر بزرگوار اظهار داشت: پسرم همیشه از خدا می‌خواست که شهادت در راه حق تعالی را نصیبش کند و در نهایت نیز به آرزویش رسید.

فرزندم علی اکبر وار در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد

وی ادامه داد: خداوند روزی امانتی به ما داد و امروز این امانت در مکتب حسین (ع) پرورش یافت و علی اکبر وار در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد و جانش را تقدیم اسلام کرد.

پورجباری خطاب به دشمنان این کشور اسلامی گفت: دشمنان اسلام بدانند کورخوانده اند اگر فکر می کنند با شهادت سجادها علم استکبارستیزی بر روی زمین خواهد ماند بلکه با شهادت امثال سجاد، سجادهای بیشتری در مقابل این زالوهای خونخوار خواهند ایستاد و مشتی کوبنده بر دهانشان خواهند زد.

وی با اشاره به این نکته که فرزندم در راهی که جانش را تقدیم کرد هدف والایی داشت، تأکید کرد: فرزندم در راه خدا، اسلام و قرآن به نبرد با مستکبران رفت و جانش را تقدیم کرد که این افتخاری بزرگ برای ماست.

خوشحالم که توفیق شهادت نصیب فرزندم شد

پدر پاسدار شهید پورجباری با بیان این نکته که از شنیدن خبر شهادت فرزندم خوشحال شدم، گفت: خوشحالم که این توفیق، نصیب فرزندم شد.

وی خطاب به فرزندان غیرتمند ایران اسلامی تأکید کرد: جوانان فقط و فقط پیرو خط ولایت و رهبری باشند. ولایت و رهبری را تنها نگذارند.

پورجباری با اشاره به این نکته که آمریکا بداند هیچ غلطی نمی تواند بکند، خاطرنشان ساخت: تا زمانی که این کشور اسلامی رهبری عزیز چون امام خامنه ای دارد هیچ قدرت استکباری نمی تواند ضربه به کشور عزیزمان بزند.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار