آیتم های شاد و خانواده محور،گفتگو با هنرمندان سینما و تلویزون و بخش شعرخوانی از بخش های متنوع هزار و یک شب یلدای شبکه یک سیما خواهد بود.

دانلود ویژه برنامه شب یلدا 94 شبکه یک سیما با اجرای علی ضیا

 

آیتم های شاد و خانواده محور،گفتگو با هنرمندان سینما و تلویزون و بخش شعرخوانی از بخش های متنوع هزار و یک شب یلدای شبکه یک سیما خواهد بود.

لعیا زنگنه، رویا تیموریان و مسعود رایگان از جمله بازیگرانی هستند که در شب پر خاطره یلدا در کنار خانواده های ایرانی خواهند بود.

در این شب بیاد ماندنی، با حضور تعدادی از ورزشکاران، ویژه برنامه »هزار و یک شب یلدا» رنگ و بوی ورزشی نیز به خود می گیرد.

در این برنامه دکتر اسماعیل آذر نیز ضمن حضور در استودیو برنامه، با خوانده اشعاری از خواجه حافظ شیراز، فضای دل انگیز شب یلدا را شاعرانه می کند.

با توجه به حضور موفق فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی در اکران داخلی و اکران بین المللی، تعدادی از بازیگران این فیلم از جمله مهدی پاکدل، علیرضا شجاع نوری، ساره بیات، آرش فلاحت پیشه، سید صادق هاتفی و محمد عسگری، امشب مهمان ویژه برنامه «هزار و یک شب یلدا» خواهند بود. اما شاید خاص ترین مهمان برنامه امشب «هزار و یک شب یلدا» شبکه یک، مرد اول آبی پوشان فوتبال پایتخت یعنی پرویز مظلومی باشد. البته از آنجایی که تیم استقلال فردا اول دی و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، میزبان تراکتورسازان تبریز هست، بخش های مربوط به گفتگو با پرویز مظلومیبصورت پلی بک از شبکه یک پخش می شود.

__________________________________________________________________

دانلود ویژه برنامه علی ضیا هزار و یک شب یلدا

لینک مستقیم  uploadBoy

حجم: 637 مگابایت

دانلود تیکه علی ضیا به عادل فردوسی پور 

لینک مستقیم  uploadBoy

حجم: 11 مگابایت

__________________________________________________________________

برنامه هزار یک شب یلدا

علی ضیا با اجرای ویژه برنامه هزار و یک شب یلدا دوشنبه 30 آذر 94 در شبکه اول سیما به ممنوع الکار بودنش در تلویزیون پایان می دهد و به‌ زودی به آنتن تلویزیون باز می گردد. روابط عمومی شبکه یک اعلام کرد: قرار است علی ضیا با اجرای ویژه برنامه «شب یلدا» که هنوز نامش مشخص نیست به شبکه یک بازگردد.

در پی انتشار کلیپی از علی ضیا پس از شهرآورد استقلال و پرسپولیس، که در آن به سرمربی تیم استقلال توهین شده بود از اجرای تلویزیونی کنار گذاشته شده بود. علی ضیا پس از این اتفاق، به شکل حضوری و چندین بار هم تلفنی از پرویز مظلومی معذرت‌ خواهی کرد. همچنین سرمربی تیم استقلال از سازمان صدا‌و سیما درخواست کرده بود که به دوره ممنوع‌الکاری این مجری جوان تلویزیون پایان دهند.

ارسال نظر

  • عشق
    0

    آی لاویـــــــــــــــیییووو

آخرین اخبار