فرماندار کلاله گفت: با نانوایان متخلف برابر قانون برخورد جدی خواهیم داشت.

برخورد شدید فرماندار کلاله با 2 نانوای متخلف!

نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نظارت خود را بر نانوایی ها افزایش خواهیم داد، اظهار داشت: طی گزارشات مردمی مبنی بر تخلف برخی نانوایی ها پیگیر موضوع شدیم و با مراجعه به نانوایی های مدنظر، متوجه شدیم یکی از آنها نان را با قیمت 500 تومان و دیگری دو چانه خمیر را با قیمت 1000 تومان به مردم عرضه می کند.

به گزارش گلستان 24، وی در تشریح تخلف این نانواها چنین گفت: با توجه به اینکه قیمت نان بربری در این شهرستان با چانه 470 گرمی 450 تومان اعلام شده بود، یکی از نانواهای یاد شده برخلاف قانون قیمت نان را 500 تومان به مشتریان ارائه می داد و دیگر نیز با ادغام دو چانه 470 گرمی، نان 900 تومانی را به مردم 1000 تومان می فروخت و این اقدام آنها خلاف قانون بود.

فرماندار کلاله با تاکید بر اینکه بازی با قوت مردم می تواند تبعات جبران ناپذیری دربر داشته باشد، افزود: با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

ایجاد رقابت بین نانوایی های دولتی و آزاد

فرماندار کلاله از بررسی طرحی در فرمانداری کلاله مبنی بر رقابتی کردن تهیه و توزیع نان در کلاله گفت و افزود: با توجه به اینکه قیمت نان  در شهرستان افزایش یافته است، حق مردم است که در قبال پرداخت هزینه بالا، نان با کیفیت دریافت کنند.

وی اظهار کرد: مدنظر داریم تا از سهمیه نانوایی های دولتی کاهش دهیم و در برابر آن به نانوایی های آزاد اختیاراتی بدهیم تا به این وسیله نوعی رقابت بین نانوایی های دولتی و آزاد در زمینه افزایش کیفیت نان ایجاد کنیم.

golestanema18

برزگر در خصوص این طرح بیشتر گفت و اذعان کرد: با اجرایی شدن این طرح، نانوایی های آزاد می توانند با توجه به کیفیت نان خود، برای نان قیمت تعیین کنند و بعد از تایید کارگروه آرد و نان، نان خود را با همان قیمت عرضه کنند و همچنین یکی دیگر از اختیارات واگذار شده به نانوایی های آزاد این است که آنها می توانند از مرکز توزیع آردی که آرد آنها با کیفیت تر است، آرد مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: اگر این طرح به مدت سه ماه در این شهرستان اجرایی شود، شاهد افزایش کیفیت نان در نانوایی های دولتی نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار