گزارشی از دیداراصحاب رسانه با خانواده شهید زاهدپور

ارمیا زاهدپور فرزند کوچک شهید مدافع حرم از مسئولان استان گلستان خواستار دیدار با مقام معظم رهبری در روز حماسه 9 دی شد.

 فرزد شهید: آرزوی دیدار مقام معظم رهبری را در 9 دی دارم

 به گزارش گلستان24، دیدار عصر دیروز اصحاب رسانه با خانواده شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور بستری برای یک محفل معنوی شد، محفلی که حرف‎های شنیدنی زیادی برای صاحبان قلم داشت کافی بود پای صحبت‎های ارمیا پسر کوچک شهید مدافع حرم اسماعیل زاهدپور بنشینی تا راه و رسم پدر را در کلام شیوای کودکانه‎اش بشنوی از اینکه برای دیدن مقام معظم رهبری لحظه‎شماری می‎کند و شهادت پدر در مسیر ولایت‌مداری را برای خود یک افتخار می‎داند.

پسر شهید مدافع حرم خیلی دوست دارد پیام خود را شخصا به مقام معظم رهبری اعلام کند از اینکه جای بسی افتخار است پدر برای عشق به ولایت فدایی شده است.  

ارمیا زاهدپور

ارمیا با لحن کودکانه‎اش از خاطرات پدر یاد می‎کند از اینکه در اکثر اوقات به همراه پدر بوده و با هم در یادواره‎های شهدا شرکت می‎کردند و آخرین بار در یادواره لاریجان عهد خود را با ولایت تجدید کردند.

قبل از شهادت پدر خواب دیده بودم

علی زاهدپور پسر بزرگ شهید مدافع حرم نیز از خصوصیات بارز اخلاقی شهید یاد می‎کند و خاطرات خوبی از پدر در ذهن دارد که هچی‌گاه از حافظه‎اش پاک نخواهد شد.

علی زاهدپور

او از خوابی که قبل از رفتن پدر به عملیات به خاطر دارد برای‌مان تعریف می‎کند از اینکه در منطقه‎ای پدر مورد حمله دشمنان قرار می‎گیرد و این موضوع سبب پریشان خاطری پسر از وضعیت پدر می‎شود درست در شبی که تقارن آن با عاشورای حسینی است اما ساعت 12 شب، پدر با خانواده تماس می‎گیرد و پایانی بر دل نگرانی آنان می‎شود و اهل خانواده دعای سلامتی برای همه رزمندگان و مدافعان حرم بر لب می‎آورند اما کمی طول نمی‎کشد که در صبح‌گاهان خبری می‎رسد از اینکه شهید آسمانی شده است، مرور این خاطرات سکوت را لحظه‎ای در فضا حاکم می‎کند.

نگذارید خون شهیدان پایمال شود

معصومه ساجدی همسر شهید اسماعیل زاهدپور از ازدواج سنتی خود با همسرش می‎گوید از اینکه شهید اکثر مواقع در ماموریت به سر می‎برد و در کردستان، سنندج و مریوان برای آسایش و آرامش امروزمان وارد کارزار شده است.

ساجدی از زندگی با همسرش احساس خوشبختی می‎کند و علی و ارمیا دو فرزند پسرش را یادگاری از اسماعیل می‎داند، همسر شهید از علاقه شوهرش در راه اسلام و دفاع از مرزها برای‌مان حرف می‎زند و یک خواسته از مردم و اصحاب رسانه دارد و آن اینکه راه شهید را ادامه دهند و نگذارند خون شهیدان پایمال شود.       

خواسته شهید زاهدپور این بود که مردم هیچ‌گاه دست از دامان ولایت کوتاه نکنند

حسین ساجدی که پدر خانم شهید اسماعیل زاهدپور است به دوران ابتدای جنگ اشاره می‎کند و می‌گوید شهید اسماعیل زاهدپور در سن 13 سالگی در جبهه و بعد از جنگ در منطقه حضور داشت و این موضوع را نشانه‎ای از شهادت‎طلبی شهید زاهدپور عنوان می‎کند.

وی معتقد است که وظیفه همه مسلمانان دفاع از حرمین شریفین است و یکی از خواسته‎های شهید زاهدپور این بود که مردم هیچ‌گاه دست از دامان ولایت کوتاه نکنند.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار