عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر دوشنبه در جریان سفر به استان گلستان با خانواده مرحومه مرجان نازقلچی فرماندار فقیده بندرترکمن دیدار کرد.

وزیر کشور با خانواده مرجان نازقلیچی دیدار کرد

 به گزارش گلستان24، در این دیدار که استاندار و جمعی از مدیران گلستان نیز حضور داشتند شهرام کُر همسر مرحومه نازقلچی با اشاره به برخی مشکلاتی که برای خانواده اش ایجاد شده است گفت: انتظار داریم سازمان حج و زیارت با شتاب بخشی به امور مرتبط در صدور گواهی فوت همسرم سرعت بیشتری به خرج دهند.

وی اظهار کرد: قرار بود دو نفر از اعضای خانواده برای رؤیت قبر مرحومه نازقلچی به مکه اعزام شوند که این قول نیز هنوز عملی نشده است.

مرجان نازقلیچی

وزیر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندار فقیده بندرترکمن بلافاصله در تماس و هماهنگی با رئیس سازمان حج و زیارت کشور دستور لازم را برای حل مشکلات پیش آمده صادر کرد.

رحمانی فضلی قول داد علاوه بر صدور گواهی فوت مرحومه نازقلچی تا روز چهارشنبه هفته جاری، مقدمات سفر دو نفر از اعضای خانواده مرحومه به مکه برای حضور در مزار مادرشان فراهم می شود.

وزیر کشور همچنین هدایایی به رسم یادبود و پاسداشت خدمات ارزنده فرماندار فقیده بندرترکمن به دو فرزند وی و مادر مرحومه اهداء کرد.

نازقلچی که در 31 فروردین سال گذشته تصدی فرمانداری شهرستان ساحلی ترکمن را بر عهده گرفت روز عید قربان امسال در فاجعه منا مهاجر الی ا.. شد.

در حج امسال بیش از 49 حاجی گلستانی جان خود را از دست دادند که اسامی یک حاجی گلستانی همچنان در لیست مفقودان است و پیکر مرجان نازقلچی فرماندار بندرترکمن نیز در مکه دفن شده است.

رحمانی فضلی وزیر کشور برای شرکت در مراسم جشن هفته وحدت به شهرستان بندرترکمن سفر کرده است.

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار