با پیگیری های سایت ایلوار از دهیاری روستا هنوز اتفاق خوشایندی نیفتاده است و دهیاری روستا در جواب اداره راهداری را مقصر و مسئول این اوضاع می داند چرا که اداره راهداری سایه بانی را بدون در نظر گرفتن نیاز و جای مناسب آن، حدود ۳۰ متر جلوتر از ایلوار بنا کرده که غیرقابل استفاده و دقیقا بلااستفاده می باشد.

نارضایتی مردم روستای ایلوار از وضعیت بد سایه بان در ورودی این روستا+تصاویر

 به گزارش گلستان24، در سالهای گذشته که رفت و آمد وسایل نقلیه بسیار کم بود مردم روستا بعد اینکه خود را از داخل روستا به اتوبان کردکوی به گرگان می رساندند می بایستی دقایقی و شاید ساعتی را ذز انتظار خودرویی بمانند تا شاید وسیله نقلیه ای عبور کند و سوار آن شوند تا به مقصد خود برسند.

در این بین آقای رجبعلی حسینقلی ارباب پدر شهید بزرگوار رضاعلی حسینقلی ارباب سایه بانی را بنا کرد تا مردم قبل از رسیدن وسیله نقلیه ای که به سمت گرگان می رود در زیر سایه بان منتظر بمانند و از باران یا آفتاب سوزان در امان بمانند و بتوانند بنشینند و استراحتی کنند.

حال با گذشت سالها آن سایه بان کاربری خود را از دست داده و مردم روستا نیاز به سایه بانی در سمت غربی جاده فرعی ورودی روستا دارند که از دست باران و برف و آفتاب و ایستادن و انتظار طولانی مدت در امان بمانند.

با پیگیری های سایت ایلوار از دهیاری روستا هنوز اتفاق خوشایندی نیفتاده است و دهیاری روستا در جواب اداره راهداری را مقصر و مسئول این اوضاع می داند چرا که اداره راهداری سایه بانی را بدون در نظر گرفتن نیاز و جای مناسب آن، حدود ۳۰ متر جلوتر از ایلوار بنا کرده که غیرقابل استفاده و دقیقا بلااستفاده می باشد.

مردم ایلوار ار جمله محصلین، کارمندان و… وقتی از کردکوی و گرگان بر می گردند دقایقی طولانی می بایست در آفتاب یا باران و… بایستند و اکثر آنان از وصعیت فعلی ناراضی اند.

انشاالله که مسئولین هرچه سریعتر و با توجه به فصل بارندگی و سرما، سایه بانی در سمت غربی ورودی جاده روستا احداث کنند تا مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه روستا از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار