مراسم تشییع پیکر زنده یاد «محمدعلی اینانلو» دقایقی است که جلوی مسجد بلال سازمان صداوسیما آغاز شده است.

مراسم تشییع محمدعلی اینانلو + عکس

 به گزارش گلستان24، پیکر زنده یاد محمد علی اینانلو صبح امروز -دوشنبه 14 دی ماه- از مقابل مسجد بلال سازمان صدا و سیما تشییع شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، افراد و هنرمندان بسیاری نظیر داوود نعمتی انارکی مدیر روابط عمومی کل سازمان صداوسیما، عادل فردوسی‌پور، رضا پورحسین قائم مقام معاونت سیما، محمدعلی سجادی، جهانگیر کوثری، علی اکبر عبدالرشیدی، مهرعلیزاده رئیس سابق فدراسیون فوتبال، نیما کرمی و ...حضور داشتند.

به گزارش فارس، ابتدا قرار بود پیکر این هنرمند پیشکسوت در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود اما با رؤیت وصیت‌نامه وی، پیکر اینانلو در جوار مزار پدر و مادرش واقع در محله عصمت آباد در حواشی بوئین زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

محمدعلی اینانلو که متولد 2 فروردین 1326 در قزوین است، در شهریور امسال براثر یک ضایعه مغزی در بیمارستان بستری شده بود. او مدتی تحت درمان بود. با بهبود حالش توانسته بود برنامه‌های تلویزیونی هم اجرا کند.

مرحوم اینانلو اما از چند روز پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و صبح روز شنبه 12 دی ماه دار فانی را وداع گفت.

زنده یاد «اینانلو» دارای سابقه 40 سال طبیعت‌گردی در ایران بود و آموخته‌های خود را به صورت نوشته و فیلم درآورده است. همچنین، او از مبتکران کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود.

او دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات است و در زمینهٔ کار در رسانه‌های مکتوب و تصویری ایران سوابق متعددی داشت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار