دعوت رسمی از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون علمی خبرگان به عمل نیامده است و ایشان پیامک یا دعوتنامه‌ای در این رابطه دریافت نکرده‌اند.

بهانه سیدحسن برای شرکت نکردن در امتحان اجتهاد
 به گزارش گلستان24، دعوت رسمی از سید حسن خمینی برای شرکت در آزمون علمی خبرگان به عمل نیامده است و ایشان پیامک یا دعوتنامه‌ای در این رابطه دریافت نکرده‌اند.
 
سید حسن خمینی در زمان برگزاری آزمون علمی خبرگان سر کلاس درس و مشغول تدریس بوده است.
 
ایشان از کاندیداتوری در انتخابات خبرگان انصراف نداده است و هرگونه خبر دیگری بر خلاف آنچه تاکنون اعلام شده قویا تکذیب می شود.
 
این در حالی است که شورای نگهبان در روزهای گذشته با صدور یک اطلاعیه، شرایط عمومی افرادی که ملزم به شرکت در امتحان اجتهاد هستند را مشخص کرد که مطابق با آن شرایط و اطلاعیه رسمی شورای نگهبان، سید حسن خمینی ملزم به شرکت در آزمون اجتهاد بوده است و در اطلاعیه مذکور سخنی از دعوت و پیامک برای حضور کاندیداها در امتحان اجتهاد به میان نیامده بود.
 
 
گفتنی است که سخنگوی شورای نگهبان نیز درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دعوتنامه اصلی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، همان اطلاعیه‌ای است که شورای نگهبان قبلاً صادر کرده بود که در آن، هم افرادی که باید در آزمون شرکت می‌کردند و هم زمان و مکان برگزاری آزمون اعلام شد لذا دعوتنامه شخصی برای هیچکس صادر نشده است.
 
سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: البته برای اطمینان بیشتر به کسانی که شماره تلفن همراه خود را در برگه‌های ثبت‌نام اعلام کرده بودند، پیامک مربوط به برگزاری آزمون ارسال شد، البته ممکن است پیامک مربوط به آن‌ها نرسیده باشد و ما این امر را نفی نمی‌کنیم اما در هر صورت تأکید می‌کنم که دعوتنامه اصلی همان اطلاعیه صادر شده از طرف شورای نگهبان بوده است چرا که از ابتدا هم اصلاً قرار نبوده که دعوتنامه فردی برای داوطلبان ارسال شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار