«از شایعه تا واقعیت»

به تازگی تصویری منسوب به دختر ۳ ساله‌ که با دیدن پیکر پدر شهیدش از دنیا رفته است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

این کودک با دیدن پیکر پدر مُرده است؟+تصاویر

 به گزارش گلستان24،  به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی، مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

**شایعه**

بتازگی تصویری منسوب به دختر 3 ساله‌ای که بعد از مشاهده پیکر پدر شهیدش از دنیا رفته است در شبکه‌های اجتماعی  دست به دست می‌شود.

 

**واقعیت**

تاکنون هیچ یک از منابع رسمی واقعه فوق را تأیید نکرده‌اند. ضمن اینکه تصاویر منتشر شده در این زمینه صحت ندارد. تصویری که به عنوان این کودک 3 ساله در حال انتشار است، پیش تر با عنوان تصاویری از کودکان محجبه منتشر شده است.

همچنین تصویر زیر نیز مربوط به تشییع دو تن از شهدای جنگ با تروریسم در سامراست که گفته می‌شود از اعضای تولیت آستان قدس حسینی بودند و اقامه نماز بر پیکر آنها از سوی حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در حرم امام حسین(ع) است.

تصویر زیر نیز مربوط به برگزاری مراسم تشییع یکی دیگر از سربازان مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

 

* «آیات»؛ دختر یازده ساله ای که از فراق پدر جان باخت

 

آیات دختر یازده ساله عراقی اهل استان بابِل، فرزند «احسان احمد رشید» یکی از نیروهای عراقی است که در مبارزه با داعش در استان الانبار به هنگام شکست محاصره تعدادی از همرزمانش در منطقه الحدیثه به شهادت رسید.

 

به گفته نزدیکان او از جمله خاله «آیات»، این دختر تقریبا همیشه با تلفن با پدر خود در تماس بود و مدام جویای حال او در میدان نبرد بود اما پس از شنیدن خبر شهادت پدرش او نیز جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار