متخصصان فنلاندی به کسانی که برای کاهش وزن از رژیم غذایی پیروی می کنند، توصیه کردند که خود را به صورت منظم و پیوسته، در روزهای چهارشنبه وزن کنند.

برای لاغر شدن، چهارشنبه‌ها خود را وزن کنید!

نتایج یک مطالعه که گروه پژوهشی در دانشگاه تامبیری فنلاند به ریاست ایلین هالاندر انجام شد نشان می دهد کسانی که رژیم غذایی دارند بهتر است خود را هر 5 روز یک بار وزن کنند و اگر مایلند که این کار را هفته ای یک بار انجام دهند، بهتر است این کار در روز چهارشنبه باشد.

به گزارش گلستان 24، بیش از 40 نفر که از اضافه وزن رنج می برند در این مطالعه شرکت کردند و امیدوارند از این مشکل رها شوند.

پژوهشگران وضعیت شرکت کنندگان در این مطالعه را به مدت یک سال زیر نظر گرفتند و متوجه شدند کسانی که وزن خود را به صورت دوره ای و منظم کنترل می کنند قسمتی از وزن اضافی خود را از دست داده اند اما کسانی که این کار را انجام نداند، وزنشان تغییری نکرده است.

این پژوهش درباره این موضوع توضیحی نداده که شرکت کنندگان به دلیل بی نتیجه بودن رژیم غذایی دست از وزن کردن خود کشیدند، یا این که رژیم را به صورت مطلوب دنبال نکرده اند.

در هر صورت متخصصان تغذیه فنلاندی به تمام کسانی که تمایل به کاهش وزن دارند، توصیه می کنند که در روز چهارشنبه خود را وزن کنند، زیرا در این روز وزن انسان به وزن واقعی اش نزدیک تر و در سایر روزها متغیر است/.العالم

ارسال نظر

آخرین اخبار