در زندان چه می گذرد ؟

یک زندانی محکوم به اعدام از زندان امیر آباد گرگان در نامه ای به احمد شهید جزییات مهمی را برایش افشا کرد .

جزئیات مهم نامه یک محکوم به قتل در زندان گرگان به احمد شهید فعال حقوق بشر !+ اصل سند

به گزارش گلستان 24 به نقل از گلستان ما ابوذر علیزاده " یک زندانی محکوم به اعدام از بند 3 زندان امیر آباد گرگان در نامه ای که به یکی از مسئولین استانی خطاب به احمد شهید نوشته شده ، جزییات مهمی را برایش افشا کرد .

این نامه که به دفتر گلستان ما ارسال شده را با هم می خوانیم :

الهی به امید تو

سلام علیکم ؛

با عرض ادب و احترام خدمت حضرتعالی ، احتراما به استحضار می رساند اینجانب مددجو " ابوذر علیزاده " فرزند بابامحمد به عنوان یک محکوم به قتل در زندان تحمل مجازات می نمایم ، احساس کردم که شاید بتوانم اعتراض و انزجار خودم را نسبت به نامه نماینده حقوق بشر بین الملل که آقای " احمد شهید " نام دارد ، اعلام کنم .

بنده اعلام می دارم که به جرم قتل عمد در زندان به سر می برم و با تحمل حبسی به مدت 3 سال و در طی این مدت به تمامی مسئولین مربوطه مسائل و مشکلات مربوط به پرونده ام را انتقال داده ام و " الحمدالله رب العالمین " می بینم زحمات مسئولین را نسبت به بقیه مجرمین دیگری که چگونه برای آنها تلاش می کنند تا این مددجویان دوباره به اجتماع و آغوش خانواده های شان بازگردند و برای جلب رضایت شکات آنها چه تلاش هایی می شود .

انتظارم از حضرتعالی به عنوان یک فرمانده و مربی این است که این اعتراض و انزجار بنده که از طرف خیلی دیگر از زندانیان زندان مرکزی استان گلستان به خصوص مجرمین قتل عمد و بنده به عنوان نماینده آنها این اعتراض را به گوش آن دسته از افرادی برسانید که کسی اینجا ما را به زور و خیلی مسائل دیگری ... تحت فشار نگذاشته که شما آقای " احمد شهید " به عنوان طرفدار حقوق بشر ادعا می کنید .

ما سربازان خمینی کبیر هستیم که تابع قانون و مملکتم هستم و شما نظرتان را در جای دیگری اعمال بفرمائید .

از طرف تعدادی از مددجویان بند 3 زندان مرکزی گرگان

shahid01

shahid02

 انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار