از سوی حوزه هنری

نخستین همایش ادبی مدافعان حرم از سوی واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گلستان و با مشارکت فرهنگی گروه مهندسی رزمی 45 جواد الائمه (ع) در سطح استان برگزار می شود.

 نخستین همایش ادبی مدافعان حرم در گلستان

به گزارش گلستان24، از حوزه هنری گلستان رئیس این مرکز اظهار کرد: این همایش در زمینه شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و عکاسی برنامه ریزی شده است و هیچ گونه محدودیت سنی نیز برای شرکت در آن وجود ندارد.

نقی محمدنژاد از علاقه مندان به حضور در این همایش دعوت کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار پنجم اسفند ماه است و هر هنرمند می توانند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه همایش واقع در گرگان، خیابان پنجم آذر، آذر 1/18 پست کرده و یا به آدرس الکترونیکی adabi@artgolestan.ir ارسال نماید.

وی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این همایش 20 اسفند ماه با معرفی نفرات برتر و اهداء جوایز برگزار خواهد شد.

* استقبال هنرمندان از جشنواره نمایشنامه و اتود (اَفتو)

پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اتود (اَفتو) با استقبال هنرمندان استان گلستان روبرو شد و تا کنون 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری گلستان گفت: آثار رسیده به دبیرخانه توسط هیات بازخوانی و بازبینی بررسی و تا پایان بهمن ماه نتایج آن اعلام خواهد شد.

صمد رحیمی پرداختن به موضوع نمایشنامه و اتودهای نمایشی را بسیار مهم خواند و افزود: آموزش و تربیت نیروهای متعهد و متخصص، دستیابی به ایده های ناب، حمایت از تولید آثار ارزشمند و شناخت استعدادهای جوان از اهداف برگزاری پنجمین جشنواره نمایشنامه خوانی و اتودهای نمایشی (افتو) می باشد.

وی زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره را 15 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این جشنواره در سال های گذشته با استقبال هنرمندان و گروه های نمایشی همراه بوده و امسال نیز آثارخوبی از شهرهای گرگان، گنبدکاوس، آزادشهر، علی آباد کتول، بندر ترکمن و کردکوی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

اَفتو در گویش گرگانی به معنای آفتاب است.

انتهای پیام /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار