«کوچه پس کوچه‌های مجازی»

انعکاس مهم‌ترین اخبار، رویدادها و اظهارنظرها درباره موضوعات مختلف؛ با ما همراه باشید با «کوچه پس‌کوچه‌های مجازی».

جمله «نقی» به سربازان آمریکایی!+تصاویر

 به گزارش گلستان24، انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را در بازه‌های زمانی مختلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.

بازداشت 10 نظامی آمریکا در خلیج فارس، واکنش‌های مختلفی به همراه داشت؛‌ این اتفاق در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به نوعی جالب توجه بود که شما را به دیدن بخشی از آن دعوت می‌کنیم:

 

 

شرح حال سربازان آمریکایی ...

*دنیا ببین این تصاویر را! آمریکا اگر پشت میز مذاکره ترکه به دست گرفته و انشاء می‌گوید؛ چشم در چشم پاسداران ایران که می‌گذارد باید زانو بزند.

 

*تصویری که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی  منتشر شد: «مسلمانان زمانی که در آمریکا در بازداشت هستند و وقتی آمریکایی در بازداشت مسلمانان هستند!».

 

* حالا بازم بشمرید... گزینه‌های روی میزتون چیاست؟

*آمریکایی که برای ما می‌سازند و آمریکایی که در واقعیت می‌بینیم!

*حال و روز عربستان پس از ضرب شست ایران به آمریکا

 

* ائتلاف علیه تروریسم با شرکت عربستان

 

 

*ملک سلمان بزودی ... 

به گزارش فارس، بامداد چهارشنبه 23 دی سپاه پاسداران ١٠ نظامی متجاوز آمریکایی که با دو فروند قایق به صورت غیر مجاز وارد آب‌های ایران در خلیج فارس شده بودند را بازداشت کرد.

همان روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اشاره به قطعیت غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی و غیر مجاز شناورهای رزمی امریکایی به آب‌های سرزمینی ایران در خلیج فارس، از رها سازی تفنگداران دستگیر شده امریکایی در آب‌های بین المللی خبر داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار