فرمانده انتظامی گنبد خبر داد:

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان طلا از بانوان که به ۱۶ مورد سرقت اعتراف کردند خبر داد.

به گزارش گلستان24، سرهنگ محمدعلی عسگری تصریح کرد: در پی گزارش سرقت های سریالی از بانوان در گنبد، این مسئله در دستور کار قرار گرفت و با تشکیل اتاق فکر با حضور پلیس های تخصصی مسئله پیگیری شد.

وی افزود: در ادامه جغرافیای جرم مورد بررسی قرار گرفت و اکیپی از نیروهای متخصص در قالب گشت موتوری و پوششی در سطح شهرستان فعال شد و پس از ۴۸ ساعت اقدام مستمر و مفید و با در اختیار داشتن مشخصات ظاهری و البسه منحصر به فرد، سارقین در یکی از خیابان های سطح شهر گنبد مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ عسگری اظهار کرد: با تنگ نمودن عرصه بر سارقین موتور سوار، راکب با استفاده از شلوغی معابر متواری شد اما ترک نشین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه سارق دستگیر شده، منکر هر گونه سرقت شد که پس از تحقیق و بازجویی به روش های نوین پلیسی و تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته در محل وقوع بزه، در نهایت اعتراف به ۱۶ فقره کیف قابی و قاب زنی می کنند.

وی همچنین گفت: متهم با هویت ” م.خ ” سکن آزادشهر در اعترافات خود گفت:” به اتفاق پسر عمویم با موتور سیکلت در ساعات مختلف به گنبد مب آمدیم و پس از شناسایی سوژه های خود در نقاط خلوت اقدام به سرقت طلا با استفاده یک دستگاه قیچی برش فلزات با شگرد مراجعه به مالباخته تحت عنوان گرفتن آدرس اقدام به سرقت می کردیم.”

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس در پایان ضمن اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شده است از شهروندان به ویژه بانوان خواست مواظب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس نزدیک می شوند، باشند و حتی الامکان از تردد در مکانهای خلوت با وجوه نقد فراوان و اموال باارزش خودداری کنند.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار