رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در شهر گرگان خبر داد و گفت: این سارقان 49 فقره سرقت را در کارنامه دارند.

دستگیری سارقان لوازم خودرو با 49 فقره سرقت در گرگان

 به گزارش گلستان24، سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده توسط پلیس آگاهی گرگان مبنی بر سرقت مدارک از داخل خودروی یکی از شهروندان و دریافت تماسی تحت عنوان اینکه در قبال دریافت مقادیری پول، حاضر به ارائه مدارک به صاحب اصلی است، موضوع به طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

 سارقان لوازم خودرو

وی ادامه داد: ماموران با بررسی این موضوع دریافتند که سیم کارتی که با مالباخته تماس گرفته شده مسروقه بوده و چندین مورد مشابه این تماس با تعدادی از شهروندان برقرار شده است. 


سرهنگ اکبری افزود: در پیگیری ها مشخص شد که سارقان از طریق کارت عابربانک یکی از مالباختگان وجه مورد نظر را برداشت و اقدام به شارژ سیم کارت مسروقه می کنند.


وی اضافه کرد: در ادامه ماموران با اقدامات فنی، سارقان را در فضای مجازی شناسایی و با بررسی حساب های شخصی آنان از طریق سامانه های بانکی به آدرس متهمان دست پیدا کردند. 


رئیس پلیس آگاهی گلستان ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل اختفاء سارقان، با اخذ مجوز قضائی، در یک عملیات متهمان را که دو نفر بودند، را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها اقلام سرقتی از قبیل دو دستگاه لب تاپ، انواع عینک دودی، ادکلن، فلش، مدارک شناسایی متعلق به شکات، کارت ملی، کیف های مسروقه و یک کیسه آچارآلات را کشف کردند.


رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره آگاهی با توجه به مدارک موجود و اموال مسروقه، متهمان به 49 فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو اعتراف کردند. 


اکبری همچنین افزود که سارقان با انتخاب سوژه ها در نقاط خلوت و با بازکردن درب خودرو از طریق نوار اطراف شیشه، اقدام به سرقت لوازم داخل خودروها می کردند. 


وی با بیان اینکه از تمامی سرقت ها بازسازی صحنه انجام گرفت، بیان داشت: کلیه شکات شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار