با حضور معاونت هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش طی مراسمی امروز امیر سرتیپ ۲ مهدی معمار باشی، فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان معرفی شد.

امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان معرفی شد + عکس

 به گزارش گلستان24، این مراسم با حضور  امیر سرتیپ علی آراسته، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و مقامات انتظامی و نظامی و اعضای شورای تامین استان امروز چهارشنبه 7 بهمن ماه در لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد .

امیر آراسته دربخش هایی از سخنان خود  حرکت نیروهای مقتدر سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی را لطف خدا و شجاعت این عزیزان و نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: آمریکایی ها متوجه این مهم شدند که نیروهای مسلح همواره آماده و پا در رکاب بوده و هرگز اجازه تحرک به نیروهای دشمن در خاورمیانه نخواهند داد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح ایران را بی نظیر خواند و اظهارداشت: همه نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر فرزانه بوده و هستند و همواره برای اقتدار و افزون امنیت کشور در آمادگی بسیار خوب و بالا به سر می برند و نیروهای مسلح ایران به لحاظ تجهیزات، امروز کاملا بومی هستند و نیازی به کشورهای غربی ندارند.

IMG 1394

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ 2 سید حسین میرتقی به عنوان جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 30 معرفی شد و سرهنگ محمد غفاری سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر 30 نیز به عنوان فرمانده تیپ 158 شاهرود معرفی و منصوب شد.

تا قبل از این امیر خمر فرماندهی لشکر 30 پیاده گرگان را بر عهده داشت که بعد از عمری مجاهدت به درجه بازنشستگی رسید . همچنین  امیر مهدی معمارباشی فرماندهی تیپ 158 شاهرود را بر عهده داشته است .

لشکر 30 پیاده گرگان یکی از لشکر های قوی و بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که در هشت سال دفاع مقدس نیز اقدامات شایسته ای در راستای دفاع از نظام انجام داده و هم اکنون نیز جزو آماده ترین ارتش های ایران است .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار