چشم جهان بین که نمادی کاملا شیطانی است در بیشتر موارد در طراحی پوستر فیلم های هالیوودی به کار گرفته می شود و اینبار حضور این نماد در پوستر تبلیغاتی فستیوال سینما حقیقت در ایران اسلامی تعجب انگیز شده است!

نماد فراماسونری در فرهنگی‌ترین فستیوال سینمایی کشور

نمادگرایی یکی از شاخصه اصلی فراماسون هاست که شاید در بیشتر کارها و فعالیت های خودشان نمادگرایی را انجام میدهند. افراط این افراد در نماد گرایی باعث شده تا طی چند ساله اخیر توجه بسیاری از مردم به شهود این نماد ها در سطح شهر و زندگی روزمره خود پی ببرند .

 به گزارش گلستان24، یکی از مشهور ترین این نماد ها (چشم جهان بین ) که نمادی کاملا شیطانی است نام دارد؛ این نماد در بیشتر موارد در طراحی پوستر فیلم های هالیوودی به کار گرفته می شود و اینبار حضور این نماد در پوستر تبلیغاتی فستیوال سینما حقیقت در ایران اسلامی تعجب انگیز شده است!

چشم جهان بین چیست؟

All Seeing Eye چشمی که به همه جا می نگرد: این تک چشم نماد پول رایج آمریکا(دلار) بسیاری از شرکت های سرمایه داری و آرم کالاها و... می باشد .

فراماسون ها طبق اساسنامه خود بایستی طی ۲۰ سال آینده تمامی شهرهای بزرگ دنیا را مملو از نمادهای فراماسونی همچون چشم جهان بین ، هرم ، ابلیسک (مشترک بین فراماسون ها و شیطان پرستان) و ...  نموده به طوریکه ذهن و چشم مخاطبان کشورهای مختلف را برای پذیرش عقائد فراماسونری در تمامی شئونات زندگی در آینده عادت دهند. متاسفانه این نماد در قالب معماری به بسیاری از کشورها از جمله ایران نیز نفوذ کرده است .

آنها معتقدند که این چشم لوسیفر(شیطان) است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی ها حکومت می کند این علامت در پیشگویی ها به کار میرود. جادوها، نفرین ها، کنترل های روحی و تمامی انحرافات تحت این علامت کار میکنند. این علامت روشنفکران است . به پول رایج ایالات متحده نگاهی بیندازید، راس هرم یک چشم قرار دارد که دور آن روشنایی خاصی قرار گرفته است . طبق روایات ائمه معصومین (ع) این جریان (فراماسون ها) همان دجال یک چشم است که این علامت اساس نظم نوین جهانی را در معاصر تشکیل داده است از لحاظ فلسفی انسان دو دیدگاه (چشم) دارد .یکی دیدگاه معنوی و یک دیدگاه مادی . در حقیقت فراماسون ها به یک دیدگاه (چشم) اعتقاد دارند و آنهم دیدگاه (چشم) مادی (سرمایه داری) است و معنویت  در عقائد فراماسون ها یا بهتر بگوییم لیبرالیست ها حذف شده و معنای حقیقی چشم جهان بین نیز همین است. چشم (جهان) بین ، یعنی دنیا را با چشم ما(مادی) ببینید

حال جای تعجب اینجاست که با وجود هوشیاری نسبی جامعه نسبت به حضور این نمادها و معنای هویتی آن چگونه می شود که در پوستر یکی از فرهنگی ترین فستیوال های سینمایی ایران اسلامی نماد چشم شیطان دیده می شود !!

سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار