مکانی عجیب و محیرالعقولی که در دانشگاه گلستان قرار دارد، این روزها یه ریزه زیادی سروصدا کرده!!

کشف کانکس جادویی در دانشگاه گلستان

 به گزارش گلستان24، شایعاتی مبنی بر یک شی مشکوک در دانشگاه گلستان از سوی مقامات خارجی و داخلی به گوش می رسید، بعضی از خارجی ها می گفتند در آن اورانیم غنی می کنند برخی دیگر گمان می کردند در این مکان خاص نفت استخراج می شود و یا از همین داخلی ها نیز می دیدم که می گویند احتمالا آن دکل معروف نفتی که گم اش کرده اند را احتمالا می تواند در آن جا پیدایش کنند.

در ادامه ی این مسائل ضد و نقیض، مباحثی مطرح بود بود که جریان را عجیب تر میکرد مثلا شایعه بود "ب.ز" (منظورمان بابک زنجانی است) تمام پول هایی را که خواسته بود برای ملت ایران از سر خیرخواهی در حسابش پس انداز کند بعد از این که فهمید بانک های ایران در دوران فرجام برجام یا پساتحریم آنقدر پول برایشان آمده که دیگر برای اسکناس های دیگران جاندارد، این چرک های کف دست را (ینی پول) تصمیم گرفته در آن مکان خارق العاده نگهداری کند.

یا اصلا مطمئن هستیم که این یکی را نشنیده اید، مکزیکی ها فکر می کردند آل کاپو (همان قاچاقچی بی خانواده) که از زندانشان فرار کرده به این مکان مخوف گریخته و در آن جا پنهان شده.

بگذریم، خلاصه دانشگاه گلستان طی بیانیه ای افتخار آمیز اعلام کرد:  با نبوغ به خرج داده شده ،این مکان کانکسی است که به خاطر رفاه حال دانشجویانمان از آن برای انجام امورات مختلف دانشگاه استفاده می کنیم.

توجه کردید؟! گفتند: یک کانس برای انجام همه ی امور دانشگاه آن هم به خاطر رفاه حال دانشجو!

در این کانکس، دانشجو ظهر عذاب ببخشید غذا می خورد بعد از ظهر کتاب، ینی کتابم می خورن دوستان!

خب گذشته از اخبار واصله، خداییش چرا انقد زحمت میکشید ی سفره پهنه دورم هم نشستیم دیگ! کف زمین پس به چه درد می خوره؟! کانکس می خواستین چیکار!!

photo 2016-01-31 09-41-06

البته فقط اینا نیست،مثلا یه مشکل جزیی دیگ هم هست که گفتنشم بی اهمیته اینه که دانشگاه خوابگاه نداره واس دانشجو! (نداره ک نداره اصن دانشجورو چه به خوابگاه)

تازه میگن اون اتاقی که توش اعضای هیئت علمی دانشگاه رو نگهداری میکنن ،هر روز بچه ها از پشت  این اتاقه یه چیزی میشنون که مثلا یه استادی به یکی دیگه می گه : من کجا بشینم؟ اون یکیم جواب میده: بیا رو سر من بشین!( آخه سرم  جای نشستنه؟) خب این ینی جا کمه تو دانشگاه.

اصن چه بحثیه!؟بیخیال این حرفا، دانشجو که مهم نیست بچسبیم به دوران گل و بل بل پسا تحریممون!

پ ن:  گوش حروم لقمه ها کر، اون "نباغ" (جمع نبوغ) رو خودمون تنهایی به فرهنگ لغت فارسی اضافه کردیم!

انتهای پیام/دانشجوسلام

ارسال نظر

آخرین اخبار