رئیس هیات دوومیدانی گلستان گفت: دومیدانی کار گلستانی یکی از بخت های اصلی کسب مدال در مسابقات دومیدانی قهرمانی سالن آسیا است.

دونده گلستانی در انتظار کسب مدال مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش گلستان24، سیدوحیدرضا میرا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ششمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از 30 بهمن تا دوم اسفند امسال به میزبانی دوحه قطر برگزار می شود و گلستان در این مسابقات دارای دو نماینده است. 


وی بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در این رقابت ها از امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران آغاز می شود که 'جلیل توماچ' ورزشکار ماده هفتگانه تیم ملی به همراه 'هالی محمد قاندومی' مربی تیم ملی در این اردو حضور خواهند داشت. 


رئیس هیات دوومیدانی گلستان افزود: توماچ یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت های معتبر است و امیدوار به مدال آوری این دوومیدانی کار گلستانی و حضور او در جمع برترین های آسیا هستیم.


میرا ادامه داد: ورودی های ثبت شده این ورزشکار گلستانی در مراحل مقدماتی کسب سهمیه حضور در تیم ملی ، مطابق با نتایج کسب شده نائب قهرمان دوره پیشین رقابت های قهرمانی آسیا بود و در صورت تکرار این رکوردها توسط توماچ ، خیال تیم ملی برای کسب مدال در بخش هفتگانه دومیدانی آسوده است. 


بخش هفتگانه دومیدانی داخل سالن شامل رشته های دو 60 متر ، پرش طول ، پرتاب وزنه ، پرش ارتفاع ، دو 60 متر بامانع ، پرش با نیزه و دو 1000 متر است. 

ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار