۵قلوهای گرگانی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی به دنیا آمدند.

تولد پنج قلوها در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان+تصاویر
5قلوهای گرگانی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی به دنیا آمدند.
 
 به گزارش گلستان24، انتظار شش ماه و نیمه خانم کریمی پایان یافت، در ساعت های پایانی شب دهم بهمن 1394 آقای باقری یکشبه سرمایه دار شد.
 
سرمایه های زندگی خانم کریمی شب گذشته با یک عمل جراحی پا به جهان گشودند تا نور امید را به خانه آقای باقری و خانم کریمی بتابانند.
 
سه دختر و دو پسر، ثمره شش ماه مراقبت و استرس بارداری خانم کریمی، بعد از زایمان زودرس به اتاق مراقبت های ویژه بیمارستان صیاد شیرازی گرگان منتقل شدند تا تحت نظر پزشکان، دوران نقاهت خود را بگذرانند.

با هم به اتاق مراقبت های ویژه می رویم تا پدر و مادر 5 قلوها برای اولین بار فرزندان خود را ببیند.

لحظه ای پر هیجان برای مادر و پدری که یکشبه ره چندین ساله را پیموده بودند و در نهایت خانم کریمی از مشکلات پیش روی مادران باردار چندقلو دار و نبود امکانات لازم سونوگرافی تا بداخلاقی های برخی پزشکان و آقای کریمی از دغدغه های پیش روی تامین هزینه های نگهداری برایمان گفتند.

تصاویر مورد نظر را با هم مشاهده می کنیم:

ZFQohik6XUCyJlf3Q3Xb9A3er1ioXHf0O0mwpSpWKL6gUQdJgVjpbUyvDMwnG0nK2QSNEy9xiL0SljXYUeRdSNARhMo4MIoBkelCQEpujArggQWG7DVzCUkeCiLpSy1hZJgPKtCtu6a0SWT9suMaaAsALheSac19HUukHPd5IRwlEAKYHBQNb0F0m1aXOD3ItgiSGCfQPpY0SRKPyAyyeKwHjNKWTblUkefnHKLH0MrqgBBbTfb1xkyZO7mr1k6OagfEJQt5JBHkeKlWIQbIf7ZQ3JRCtF7MLE2kM2e7cXkgKw0mKSxu03oUWEfXePeRbvHw

 عکاس: عقیل مهقانی

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • مطلع
    0

    من شنیدم یکیشون مرده صحت داره؟

آخرین اخبار