14 بهمن برگزار می‎شود

عکاس و ادیتور ارشد سازمان جهانی یونسکو در خاورمیانه گفت: یک دوره آموزش عکاسی با موبایل 14 بهمن برای علاقمندان و عکاسان در گرگان برگزار می‎شود.

دوره عکاسی با «موبایل و دوربین» با حضور ادیتور ارشد سازمان جهانی یونسکو (رضاوهمی) در گرگان+تصاویر

 به گزارش گلستان24، رضا وهمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران و تبریک سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دوره عکاسی با «موبایل و دوربین» با رویکرد کمک به بیماران خاص در گرگان برگزار می‎شود.

photo 2016-02-02 20-39-11


وی مدت زمان برگزاری دوره عکاسی را یک روزه عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‎توانند چهارشنبه ١۴بهمن ماه از ساعت ١٢ الی 14 در گرگان از این دوره‎ها بهره‎مند شوند.
این عکاس گلستانی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی عکس "من زندگی را دوست دارم" افزود: این دوره آموزشی در راستای اهداف همین جشنواره در گرگان برگزار می‎شود.
به گفته وهمی؛ جشنواره ملی عکس "من زندگی را دوست دارم" با همکاری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان و بنیاد امور بیماری‎های خاص برگزار خواهد شد.
وی شرکت علاقمندان در دوره عکاسی مذکور را آزاد عنوان کرد و یادآور شد: کسانی که تمایل دارند از طریق گوشی موبایل خود عکسهای سلفی، خانوادگی، یادگاری، طبیعت، مستند یا هنری بگیرند می‎توانند با شرکت در این دوره دانش خود را ارتقاء دهند.
وهمی در خصوص مکان برگزاری دوره آموزشی گفت: مکان دوره سرخواجه هفتم، روبروی دبیرستان زمزم، انجمن ام.اس گلستان است و حضور افراد در سطوح مختلف سنی بلامانع می‎باشد.
انتهای پیام/پاسرو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار